sobota, 23 maja 2015

Eveline top coat z efektem UV

 

  Dopiero od niedawna zaczęłam stosować top coat, dlatego dosyć intensywnie poszukuję swojego ideału. Głównie zależy mi na przyśpieszeniu wysychania, przedłużenia trwałości i nabłyszczeniu paznokci. Jakiś czas temu pisałam o Good to go z Essie. Po tym jak mi się skończył chciałam wypróbować czegoś nowego i tak wybrałam Utrwalacz z efektem UV z Eveline. Mój pochodzi ze sklepu Powerlook.pl i właściwie to tylko tam go widziałam.





Top coat ma delikatnie fioletową poświatę, dzięki czemu ochładza kolory lakierów. Nie każdemu ten efekt się spodoba, ale dla mnie to niewątpliwe duży plus i coś nowego. Top coat rozprowadza się dosyć dobrze, ale przy grubszej warstwie bardzo długo wysycha. Niestety nie przedłuża trwałości lakierów, a co gorsze gdy nałożymy go zbyt dużo ściąga lakier, a właściwie gdy lekko zahaczymy końcówką paznokcia możemy odrywać z niego płaty lakieru.

Niestety oprócz piękne ochładzania kolorów utrwalacz z Eveline u mnie nie zdaje egzaminu. 

Top coat możecie dostać na stronie Powerlook.pl, a obecnie jest w promocji za niecałe 10 złotych.



Udostępnij ten wpis

14 komentarzy :

pirelka pisze...

Mi raczej nie są potrzebne efekty UV bo nie bywam w takim świetle :)

Okiem Pozytywnej28 pisze...

Nie używam top coat, może czas to zmienić ;) ale raczej nie będzie to Eveline :D

Klaudia Jaroszewska pisze...

z eveline wolę nie ryzykować z produktami do paznokci. przez ich odżywkę już wiele miesięcy doprowadzam paznokcie do lepszego stanu...

Magdalena pisze...

Ja go mam i lubie ochładzać nim inne lakiery!

kalina pisze...

Szkoda, że jest tak kłopotliwy :(

Modna Dziewczyna pisze...

Mam go, ale nie jestem zadowolona.

Beata Orlańska pisze...

Lubie produkty Eveline!

Aleksandra Francikowski pisze...

Ciekawy produkt :)

Science Woman pisze...

o, fajny wynalazek! jeden top i mamy wiele pozmienianych odcieni:) muszę wypróbować!

Anonimowy pisze...

Ja go mam i u mnie się sprawdza. nakłądam go bardzo deliaktnie, ale efekt chłodzenia kolorów bardzo mi się podoba!

Kinga Bylina pisze...

Mam inny produkt do paznokci tej firmy i jest nawet ok, ale z drugiej strony szału nie ma :)

societygirl-testuje pisze...

Miałam go i lubiłam. :)

Kasia Szewczyk pisze...

Nie używałam;]

Cherrr pisze...

Ciekawy. A osobiście polecam Seche Vite. Można kupić na necie lub w superpharm. :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.