środa, 20 maja 2015

Karalowy zawrót głowy czyli strój kąpielowy Ana Świat kobiet


  Kiedy pokazałam Wam na Snapie paczkę obstawialiście różnie. Ja sama wiedziałam co to jest, ale ze ze względu, ze nie było mnie domu nie mogłam jej otworzyć. Była to paczka ze sklepu internetowego Ana Świat kobiet, a w niej dwuczęściowy strój kąpielowy.

 

Od razu powiem, że aparat oszalał i strój jest grafitowy, a nie czarny. Zdjęcia możecie zobaczyć na stronie tutaj.

Strój jest bardzo dobrze wykonany. Bardzo dobrze układa się na ciele i jest przyjemnego w dotyku. Strój ma bardzo ładne zestawienie kolorów przez co wydaje mi się, że będzie idealnie wyglądał na opalonej skórze. Dodatkowo urzekły mnie guziczki, na których widnieją kotwice, które jeszcze bardziej zbliżają nas do wakacji. 


Zgodnie z tabelą rozmiarów, którą możemy znaleźć na stronie zdecydowałam się na 38 czyli M. 


Dól leży naprawdę idealnie i tutaj do niczego nie mogę się przeczepić.


Tak góra jest dla mnie za mała. Możemy nosić ją z ramiączkami, które są regulowane jak i bez.



Wydaje mi się, że wymiana na większy rozmiar niczego by nie dała, ponieważ wtedy dół byłby za duży. A szkoda, bo strój jest naprawdę genialny! Bardzo podoba mi się wizualnie, ale i jakościowy pod względem wykonania!


Strój dostępny jest tutaj. Występuje także inny wariant kolorystyczny czyli zamiast koralowe akcentu biały, który możecie zobaczyć tu.


Udostępnij ten wpis

30 komentarzy :

Klaudia pisze...

O! Ja chce taki strój na wakacje! Jest uroczy i taki bardzo w letnim klimacie.

Klaudia pisze...

Ja akurat cierpie na brak biustu, więc M będzie dla mnie idealna. Zwłaszcza, ze zamawiałam już na tej stronie i było ok.

Beata Orlańska pisze...

Ja też mam wiecznie problem z rozmiarami i zwykle kupuję tylko wtedy kiedy można dobrać sobie górą i dół oddzielnie. Z tym, ze ja dół muszę mieć zawsze wiekszy! Ten strój wyglada świetnie i aż mi się urlopu zachciało!

Modna Dziewczyna pisze...

Jest boski <3 Koral modny w tym sezonie!

KosmetykoFanki pisze...

Góra bardzo mi się podoba dla mnie by była w sam raz :)

kalina pisze...

Wyglada oblędnie! ja wole stroje kompletować oddzielnie, bo tylko wtedy wszystko pasuje na mnie idealnie :)

Urszulkka pisze...

Fajnie wygląda, pomarańczowy będzie ładnie podkreślać opalenizne ;)

Magdalena pisze...

Mnie też się podoba ten strój! Kupuję na tej stronie od kilku miesięcy i powiem, ze jestem bardzo zadowlona! Jak tylko bedzie jakaś promocja to skuszę się na ten strój, bo wygląda bajecznie!

Kasia Szewczyk pisze...

Ja nadal poszukuję idealnego stroju, niestety mam mały biust i ciężko znaleźć coś na mnie ;]

Wdowa Po Stalinie pisze...

ale świetny :) sama planuję zakup jakiegoś stroju w tym roku, w końcu :D

Arleta S pisze...

super strój! ale ja wolę jaśniejsze - wtedy ładniej widać opaleniznę przy takim kolorze :)

Anonimowy pisze...

Idealny <3 muszę sobie sprawić coś w takim stylu.

Kamila pisze...

Świetny!!

Okiem Pozytywnej28 pisze...

Cudowny kostium ;) oczywiscie dodatkowo w oczy rzuciła mi się cudowna torba :P

Kinga Bylina pisze...

Ale cudo <3 Chociaż szkoda, że nie jest czarny jak wyszedł u Ciebie na zdjęciach, ale i tak bardzo mi się podoba :)

Polinska pisze...

Piękny jest ten strój! Nie moje kolory, ale o dziwo podoba mi się :)

Milena M pisze...

ładny :)

Panna Michalina pisze...

Poczułam już wakacje <3 Piękny jeeest!

Iwonellka pisze...

ale świetny ten strój!

Marta Caban pisze...

widzę, że zapowiada się świetne lato :)

Beat The Boredom pisze...

A moje serce skradły te okulary, koniecznie muszę wiedzieć, gdzie je kupić! :))

Chocolate&Chocolate pisze...

Zawsze mam problem z tymi strojami - góra za mała, dół za duży... Najlepiej kompletować samemu w galerii ;)

Sylwia testuje i radzi pisze...

Świetny strój :)

Aleksandra Mościńska pisze...

Piękny kostium ;) sama poszukuję teraz jakiegoś kostiumu kąpielowego :) może się skuszę na to cudo :)
Zapraszam do mnie na nowy post :)

Agata Zabłońska pisze...

nie bardzo podoba mi się to połączenie :/

Łukasz Bier pisze...

ŁAdny ;)

Maddielook pisze...

Wygląda przepięknie :)

maddieloook.blogspot.com

żaneta serocka pisze...

bardzo ładne bikini

Klaudia Jaroszewska pisze...

też tak mam, że dół dobry, góra nie pasuje, albo odwrotnie ;)

owca pisze...

Bardzo fajny :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.