piątek, 29 maja 2015

Kosmetykomania! czyli kosmetyczne nowości...


  Dziś mam dla Was zawartość paczki ze sklepu Kosmetykomania.pl którą dostałam w tym tygodniu. Jak zawsze wszystko było pięknie zapakowane aż żal otwierać. Do tego krówki, które były obłędnie smaczne i nie mogłam o tym nie wspomnieć.



 

W paczce znalazł się suchy szampon Batiste w chyba najbardziej popularnym zapachu czyli Tropical. Od bardzo dawna chciałam go przetestować. 

Do tego Brushegg czyli jajeczko ułatwiające mycie pędzli. Nawet przez myśl nie przyszło mi, że tak miło mnie zaskoczy i faktycznie będzie dużym ułatwieniem w czyszczeniu pędzli do makijażu. 

Do tego dwa podkłady czyli Revlon colorstay do cery tłustej i mieszanej w odcieniu Buff oraz Matt&Cover z Paese. Ten drugi wydaje mi się, że kiedyś miałam, ale gdy był w szklanej butelce, więc możliwe, że coś zmieniono w jego formule.

Od dawna kusiła mnie gąbeczka Miracle Sponge z firmy Real Techniques, więc mam nadzieję, że się u mnie sprawdzi. Nie mogło zabraknąć czego do brwi i jest to zestaw Focus & Fix z Make up Revolution.




Udostępnij ten wpis

21 komentarzy :

Klaudia pisze...

Jaka piękna przesyłka <3

Klaudia pisze...

Czekam na post o Brushegg, bo mam na niego starszną ochotę, a nie wiem czy warto :)

Beata Orlańska pisze...

Jak pięknie zapakowane! Ja używam tego szamponu od lat i uwielbiam!

Modna Dziewczyna pisze...

Jestem ciekawa tego jajeczka i gąbeczki :) Uwielbiam podkład z Revlon!

kalina pisze...

Same dobroci! I jak pięknie zapakowane. Wiele osób chwali ten sklep :)

Magdalena pisze...

Piękna przesyłka! Daj znać co z tym jajeczkiem do pędzli!

Magda Gontarz pisze...

pięknie to wszystko wygląda. muszę zajrzeć na tę stronę!

Emilia Ciechańska pisze...

Świetna paczka :)

Aleksandra Francikowski pisze...

Jakiś czas temu miałam tę gąbeczkę i namiętnie wymieniałam ją na nową. Jest świetna!

Kinga Bylina pisze...

Bardzo ciekawe są te kosmetyki, chętnie poczytam o nich u Ciebie :)

Kosmetyczne Pudełko pisze...

Faktycznie wszystko b.ładnie zapakowane :) Ja mam Batiste o zapachu kwiatowym i polecam, jeśli nie miałaś :)

Monique Rehmus pisze...

mmm gąbeczka z RT <3

Zapraszam na nowy post :)

Eliza P. pisze...

Bardzo ciekawe zakupy :)

Ala pisze...

Świetna paczuszka ;)

Beat The Boredom pisze...

Jestem na diecie, więc ciągle słyszę teraz w głowie "krówki, krówki, krówki...". :D:D I nawet te cudowne jajeczka nie są w stanie przyćmić tych slów. ;D

Kosmetyczne Testowanie pisze...

Gąbeczki jestem ciekawa :)

Agata Samulak pisze...

ale piękne zapakowane! mam ten zestaw do brwi z MUR, genialny!

Paula VICKY pisze...

u mnie niestety revlon wywołał najazd obcych na twarzy ;/
kocham gabeczke z RT <3

Klaudia Jaroszewska pisze...

podoobaja mi się opakowania i wstążeczki. cudownie to wygląda :)

Maddielook pisze...

Jak pięknie zapakowane!

maddieloook.blogspot.com

Cherrr pisze...

Krówki, które dodają do przesyłek są przepyszne. :D A przesyłki zazdroszczę. Mam jajko do malowania- fajne. Teraz przydałoby się jajko do czyszczenia. :D

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.