sobota, 2 maja 2015

Mocne i piękne włosy z CECE MED


   Ponad miesiąc temu zaczęłam brak suplement diety CeCe Med mocne i piękne włosy. Dostałam go do przetestowania od sklepu internetowego PowerLook.pl jest to szczeciński sklep, w którym znajdziemy zarówno produkty do makijażu, pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów. W swoim asortymencie mają także narzędzia fryzjerskie oraz produkty do paznokci. Powerlook.pl jest naprawdę dobrze zaopatrzony i każdy znajdzie coś dla siebie



Wracając do suplementu diety to w opakowaniu mamy 30 sztuk czyli miesięczną kuracje. Ja zakończyłam ja ponad tydzień temu. Tabletki mają za zadanie wzmacniać włosy od wewnątrz. W ostatnim czasie moje włosy zaczęły mi coraz częściej wypadać i niestety nie zauważyłam aby CeCe Med to zmienił. Odnośnie kondycji moich włosów to nic się nie zmieniło mi tej miesięcznej kuracji. Natomiast jeśli chodzi o paznokcie to zdecydowanie widzę różnice. Od dawna nie miałam tak mocnych i długich paznokci. Ostatnio nie udawało mi się ich zapuścić, a od czasu stosowania CeCe Med mam wyraźnie lepsze i zdrowsze paznokcie.


Od miesiąca moje paznokcie wyglądają tak:

Także jeżeli chodzi o włosy totalnie nic się nie zmieniło, ale paznokcie zdecydowanie są zdrowsze i piękniejsze, a co ważne nie rozdwajają mi się już tak jak jeszcze kilka miesięcy temu.


Tabletki możecie kupić na stronie Poowerlook.pl tutaj.


Udostępnij ten wpis

18 komentarzy :

Klaudia Jaroszewska pisze...

Przydałoby mi się, bo moje paznokcie to jedna wielka tragedia :)

Paulina G pisze...

Fajne. Nie ma co się złościć na ten suplement, ponieważ moim zdaniem nie map produktu dobrego na wszystko. Albo zadziała na włosy, albo na paznokcie :) Tutaj zadbał o te drugie. Efekt mi się podoba :)

Jorge Kiston pisze...


Na tej stronie http://kfd.pl/s/darmowyinternet05 rozdają 5 GB internetu (wszystkie sieci) tylko do końca maja! Wystarczy wpisać numer telefonu :D

żaneta serocka pisze...

lubię kosmetyki CECE MED ale nie wiedziałam, że mają też suplementy

Michalina Mielnicka pisze...

Pierwszy raz słyszę o tej firmie. WOW, co za paznokcie!!!! :o

Panna Michalina pisze...

Oj, nie lubię truć się tabletkami ;(

xvxMała - pisze...

Pierwszy raz słyszę o tej marce :)
Ale chętnie bym się skusiła na te tabletki bo moje paznokcie nie są w dobrym stanie, szczególnie dlatego że strasznie się rozdwajają :(

KosmetykoFanki pisze...

Cena przystępna ,chętnie kupię :)

Modna Dziewczyna pisze...

Używam szamponu, maski i tych tabletek od pond tygodnia, zobaczymy jak się u mnie sprawdzą!

Klaudia pisze...

Piękne paznokcie! atabletki tanie, więc spróbuje moze i na mnie zadziałają :)

kalina pisze...

Muszę spróbować !

Beata Orlańska pisze...

Fajnie, że się sprawdziły u Ciebie

Marzena Makeup & Beauty pisze...

Paznokcie masz super, zazdroszczę :) Niestety nie mogę sobie pozwolić na łykanie suplementów.

Beat The Boredom pisze...

Co za paznokcie, o mamo! :O Zazdroszczę i odpluwam tfu tfu, żeby nie zauroczyć. :))

Alieneczka pisze...

Tabletki które brałam też głównie na paznokcie działały... szkoda, że na włosy niewiele :(

Kasiaaa pisze...

Szkoda, że na włosy nie podziałały, ale dla wyglądu takich paznokci chyba było warto ;-)

Niki 17 pisze...

Piękne paznokcie! :) Dobrze, że chociaż na coś te tabletki zadziałały :D
________________________________________
Obserwuję Twojego bloga, jest bardzo ciekawy :)
Zapraszam do mnie :) http://niki17inspire.blogspot.com/

Maddielook pisze...

Przydałoby się na moje słabe paznokcie :)

maddieloook.blogspot.com

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.