wtorek, 19 maja 2015

Nanshy czyli nowe pędzle do polskim rynku!


 Pędzle to coś takiego bez czego nie wyobrażam już sobie codziennego makijażu. O ile dawniej używałam tylko i wyłącznie dłoni to po zakupie pierwszych pędzli szybko zmieniłam zdanie. Chciałabym Wam przedstawić nowość jaka dopiero pojawia się na polskim rynku. Jest to brytyjska  firma Nanshy, która wspiera działania przeciwko przemocy nad zwierzętami. Ich pędzle zaczynają pojawiać się w internetowych sklepach, a już dziś możecie zakupić je w jednym z nich czyli HouseBeauty.



Do wyboru mamy dwa warianty kolorowe biały i czarny. Mnie osobiście o wiele bardziej podobają się te białe. Pędzle są wykonane z włosia syntetycznego. To co miło mnie zaskoczyło to jakoś. Pędzle są naprawdę solidnie wykonane, widać to od pierwszego użycia. Na skuwce mamy wygrawerowane logo Nanshy, co powiem szczerze wygląda bardzo profesjonalnie i podoba mi się.


Conceal Perfector P01 czyli pędzel do aplikacji podkładu zarówno w płynnej postaci jak i sypkiej. Myślę, że będzie bardzo dobrze sprawdzał się do aplikacji korektora pod oczami.

Flawless Foundation F01 czyli pędzel typu Flat top. Idealny do aplikacji podkładów również tych mineralnych.

Large Shader to pędzelek do aplikacji cieni na powiekę, sprawdzi się także do rozświetlania obszaru pod łukiem brwiowym. 

Angled Detailer to skośny pędzelek do rysowania kredek na powiece, a także to wypełniania brwi.

Odnośnie ceny, bo pewnie będzie to dla Was istotne to pędzle Nanshy kosztują od 30 do 50 złotych czyli jest to taka cena jak pędzle Hakuro czy Maestro. W swojej ofercie mają także zestawy czterech, siedmiu lub dwunastu pędzli do makijażu.

Udostępnij ten wpis

25 komentarzy :

Klaudia pisze...

wow! wyglądają bardzo solidnie! Muszę przyznać, że bardziej mi się podobają niż moje z Hakuro.

Beata Orlańska pisze...

Znam te z zagranicznego Youtuba. Świetnie, że pojawiają się w Polsce!

Kaja Idzikowska pisze...

wyglądają przepięknie. właśnie jestem przed zakupem pędzli więc możliwe, że skuszę się na te :))

Anonimowy pisze...

Już są w Polsce:)

Łukasz Bier pisze...

oo pierwsze widzę :)

Chocolate&Chocolate pisze...

Ciekawie się prezentują, ale mam już swój komplecik pędzli ;)

Modna Dziewczyna pisze...

Wyglądają jak te z Sigmy, ale są tańsze! muszę się rozejrzeć i spróbować kilku do twarzy :)

kalina pisze...

Chce je! to jajeczko do korektora pod oczy <3

Magdalena pisze...

Jestem ich bardzo ciekawa, bo pierwszy raz widzę!

Kasia Szewczyk pisze...

Wyglądają naprawdę bardzo konkretnie !

KosmetykoFanki pisze...

Właśnie będę testować pędzelek eyeliner :)

limonade_alice pisze...

ooo albo mi się wydaje albo mają takie krótkie rączki ;p
Pozdrawiam

societygirl-testuje pisze...

Piękne pędzle. :)

Paula VICKY pisze...

bardzo fajnie wyglądają tę pędzle, chyba sie na nie skusze, bo kocham wszystko co jest białe :3

Maddielook pisze...

Design mają swietny :)

maddieloook.blogspot.com

Klaudia Jaroszewska pisze...

ja ostatnio myślę nad pędzlem do podkładu :)

rudy włos pisze...

wyglądają na bardzo profesjonalne

Beautyfieldss pisze...

O kurczę myslalam, ze to glambrushe

Aleksandra Francikowski pisze...

Nie słyszałam o tych pędzlach! Chętnie je przetestuję, ale w czarnej wersji :)

Kosmetyczna Obsesja pisze...

Wyglądają pięknie. :)

little.monster. pisze...

każdego z nich z chęcią bym przygarneła :D

Kosmetyczne Pudełko pisze...

Wizualnie bardzo ładne :)

esPe pisze...

Na pierwszy rzut oka prezentują się bardzo ładnie :)

Kobiecy Klimat pisze...

Wyglądają pięknie i mają świetną opinie osób, które już testowały. Dużo osób twierdzi, że sa lepsze od Zoeva . Ja już przetestowałam gąbeczkę i zapraszam na recenzję:) http://kobiecyklimat.blogspot.co.uk/2015/06/nanshy.html a już niedługo będzie post o pędzlach Nanshy :)

Kobiecy Klimat pisze...

Są w http://www.housebeauty.pl/

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.