czwartek, 7 maja 2015

Pearl violet w duecie z Juicy peach czyli o lakierach Shinelaq


  Od jakiegoś czas na moje  paznokcie nie mogę narzekać, dlatego coraz częściej maluje je na kolory o których dawno zapomniałam. Z moim zbiorów odkopałam dwa lakiery firmy Shinelaq. 



Kolory na które się zdecydowałam to 036 pearl violet czyli piękny nasycony fiolet, bardzo kojarzy mi się z miesiącem majem. Natomiast drugi  to 101 juicy peach czyli neonowa brzoskwinia. 

Lakiery mają dosyć gęstą konsystencję, dlatego ciężko się je rozprowadza. Do pełnego krycia fiolet potrzebuje dwie warstwy, natomiast brzoskwinia trzech. 

O ile pierwsza warstwa szybko wysycha to z kolejnymi jest gorzej, dlatego przyda się jakiś dobry top coat.


Kolory są piękne, a zwłaszcza ten fiolet, ale jakoś lakierów pozostawia wiele do życzenia. Na trzeci dzień większość paznokci nadawała się do zmycia, ponieważ pojawiły się odpryśnięcia.

Udostępnij ten wpis

16 komentarzy :

Klaudia pisze...

Piękny jest ten fioletowy! Taki w kolorze bzów :)

Modna Dziewczyna pisze...

Prześliczne kolory <3

Paulina G pisze...

Kolorki ładne, ale lakiery zupełnie niepraktyczne. 3 warstwy, żeby był takie piękny brzoskwiniowy odcień.. nie, nie chcę ; )

Martyna Cysewska pisze...

Śliczny ten fioletowy lakier *o*

Mój blog~klik!

dominiicaa pisze...

chodzą za mną ostatnio fioleciki, piękny!

One_LoVe pisze...

Pomarańczka ciekawa. :)

Wdowa Po Stalinie pisze...

fiolecik piękny :)

KosmetykoFanki pisze...

036 pearl violet jest przepiękny, też mi się kojarzy z majem :)

Zakręcona pisze...

Kolory są śliczne, zwłaszcza fiolet:))

Beata Orlańska pisze...

Mam kilka lakierów tej firmy i też uważam ze ciężko się je nakłada...ale ten fiolet jest tego wart <3

Magdalena pisze...

Piękny jest ten fioletowe kolor. Mnie też kojarzy się z bzami <3

marta xD pisze...

Ale masz piękne paznokcie ;*
http://sweetabouteverythinglike.blogspot.com

Trii pisze...

Rzeczywiście fiolet ma piękny kolor! Szkoda, że lakiery są tak słabej jakości ;(

Klaudia Jaroszewska pisze...

oba świetne ;)

codziennosckobiety pisze...

Śliczne letnie kolorki.
:*

Naturalne metody pisze...

Piękny fiolet;)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.