czwartek, 21 maja 2015

Przesyłka od Sammydress


  W poniedziałek dotarła do mnie paczka od sklepu Sammydress, dlatego chciałabym pokazać Wam jej zawartość. Na przesyłkę czekałam dwa tygodnie. Tym razem skusiłam się na kilka mniejszych produktów czyli biżuterię, bo jakoś ostatnio nie mam szczęścia do ubrań z takich strony.

Breloczek miś  to moje podejście numer dwa, ponieważ miałam już identyczny, ale go zgubiłam. 


Ostatnio coraz częściej sięgam po małe, dyskretne wisiorki, więc wybrałam sobie kółeczko na krótkim łańcuszku. 



Skusiły mnie także pierścionki z serduszkiem. W kolorze złoty KLIK oraz w srebrnym KLIK. Niestety nie było w mich rozmiarów i oba okazały się dla mnie za duże, a szkoda, bo są naprawdę śliczne.


Następnie potrójny wisiorek, który widziałam już na jakimś blogu. 


Nie mogło też zabraknąć skarpetek od których już chyba jestem uzależniona. Wybrałam sobie szare z buźką pandy. KLIK


Oraz limonkowe z kropki z kokardką! KLIK



Udostępnij ten wpis

24 komentarze :

Kinga Bylina pisze...

Jakie śliczne pierścionki :)

Łukasz Bier pisze...

ten misiek cudny

Patrycja pisze...

Uwielbiam taką delikatną biżuterię. ;)

Klaudia pisze...

piękny jest ten mis <3

Beata Orlańska pisze...

Piękne!

Modna Dziewczyna pisze...

Lubię taką minimalistyczną biżuterię!

Wdowa Po Stalinie pisze...

ładne pierścionki, szczególnie ten w kolorze srebra i skiety fajne :D

kalina pisze...

Ten potrójny sama chciałabym mieć!

Magdalena pisze...

Skarpety szare są obłedne <3

Urszulkka pisze...

Mnie najbardziej podoba się naszyjnik z kółeczkiem, sama chętnie bym sobie taki sprawiła ;)

Milena M pisze...

Fajne drobiazgi :)

Aleksandra Francikowski pisze...

Uwielbiam małe i delikatne naszyjniki :)

*Nataleczka* pisze...

Pierścionki są śliczne.

Polinska pisze...

Pierścionki cudowne!

Kasia Szewczyk pisze...

Misiaczek przesłodki;]

KosmetykoFanki pisze...

Breloczek miś bardzo mi się podoba :)

Paula VICKY pisze...

jakie urocze skarpetki *.*
też chcę taki wisiorek z kółeczkiem :P

żaneta serocka pisze...

ładna biżuteria i słodkie skarpetki

Ewelina Dobosz pisze...

Ale słodkie rzeczy! :) Lubię takie bibelotki :)

Klaudia Jaroszewska pisze...

nie nosze biżuterii, ale pierścionki ładne ;) pierwsze skarpetki są słodkie <3

IT'S PAULINAB pisze...

Uwielbiam delikatną biżuterię, więc nic dziwnego, że wszystko przypadło mi do gustu. :) A skarpetki - przesłodkie!

Aleksandra Mościńska pisze...

Skatpetki rewelacyjne :) Też takie chce !:)
U mnie nowy post i dużo zmian na blogu :) Zapraszam :)

An gie pisze...

Bardzo fajne rzeczy, zamawiałam kiedyś od nich sukienkę :)

pirelka pisze...

Strasznie podoba mi się breloczek i ten wisiorek z kółeczkiem.

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.