czwartek, 28 maja 2015

Real Matt i Bright od Dr Ireny Eris czyli słów kilka o pomadkach Provoke


  Pomadki to zdecydowanie to co lubię najbardziej. Nie ważne ile ich już mam zawsze z przyjemnością kupuję kolejne. Dosyć dawno temu w ręce wpadły mi cztery szminki z Dr Ireny Eris.





W ofercie mamy pomadki nabłyszczające oraz matujące. 


Samo opakowanie niewątpliwie przykuwa uwagę. jest eleganckie, klasyczne, ale bardzo nowoczesne i solidnie zrobione.


Pomadka nabłyszczająca czyli numer 501 jest nieco mniej napigmentowana niż matująca. Bardzo dobrze rozprowadza się na ustach, nie podkreśla suchych skórek, wręcz mam wrażenie, że wygładza usta. Daje bardzo ładne mokre wykończenie na ustach. Natomiast szminki matujące czyli 600, 601 oraz 603 kryją zdecydowanie lepiej, są bardzo dobrze napigmentowane. Jak na matowe pomadki bardzo dobrze rozprowadzają się. Niestety mogę podkreślać susze skórki. Nie wysuszają ust i dobrze się utrzymują. Nie muszę chyba mówić, że 601 to mój zdecydowany ulubieniec!




Udostępnij ten wpis

18 komentarzy :

Kinga Bylina pisze...

Cudne kolory :) Szczególnie 601 ;)

Aleksandra Francikowski pisze...

Kolor 603 prezentuje się obłędnie!

Klaudia pisze...

A Tobie znowu wszystkie pasują!

Beata Orlańska pisze...

601 i 603 są śliczne!

Modna Dziewczyna pisze...

Mam 600 i mi ona nie pasuje tak dobrze jak Tobie!

kalina pisze...

Pięknie na Tobie wyglądają wszystkie kolory!

Łukasz Bier pisze...

pomadek nie tetsowalem za to rozswietlacz swietny maja : ]

Panna Michalina pisze...

Uwielbiam takie kolorki :) ale na irenkę mnie nie stać tak szaleć ;p

societygirl-testuje pisze...

przepiękne są! :)

Zakręcona pisze...

Kolory są śliczne ;) bardzo mi się podobają :))

Alieneczka pisze...

603 mi wpadła w oko ;)

OnAlwaysTogether pisze...

ładne kolorki :)

Karo Karo pisze...

numer 600 cudo *,*

Magdalen pisze...

Pasują do Ciebie takie kolory :)

Agata Zabłońska pisze...

603 jest bardzo ładny :)

KasiaPL pisze...

we wszystkich super wyglądasz! fajne kolory :)

Klaudia Jaroszewska pisze...

wszystkie ładne, choc rzadko używam czerwieni :)

owca pisze...

Wszystkie wyglądają super :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.