poniedziałek, 18 maja 2015

Sigma czyli nowości kosmetyczne


   Tydzień temu odebrałam niespodziankę od Sigmy czyli paczkę pełną cudowności! Większość z tych rzeczy zaczęłam już używać, więc niebawem możecie spodziewać się wysypu postów z działem firmy Sigma.



Najbardziej zauroczyły mnie malutkie wersji pędzli. Są małe i do tego różowe czy może być coś bardziej słodkiego?


Dalej mam pędzel  do twarzy kabuki 3 DHD, jego mniejszą wersję czyli 3 DHD Precision oraz pędzelek Buff and blend.



Następnie cień od powiek w odcieniu fawn. Jestem w nim zakochana!


Dostałam także kremowy błyszczyk do ust.

Oraz kredkę do ust w odcieniu Rhapsody.




Udostępnij ten wpis

18 komentarzy :

Iza D pisze...

Ale fajne rzeczy :) Też bym chciała takie dostać hi hi. Ogólnie to nie znam firmy i z chęcią o niej poczytam, czekam też na Twoje recenzje.
Pozdrawiam

Chocolate&Chocolate pisze...

Pędzle wyglądają cudownie :) Podobają mi się te holograficzne opakowania :) Sama z chęcią bym takie cudeńka testowała!

Aleksandra Francikowski pisze...

Ładnie prezentujące się pędzle!

Paulina Jaworska pisze...

Fajne mogą być te pędzelki :)

Southgirl pisze...

O matulu, piekna przesylka, pozazdroscic :D

Anna Cienki pisze...

Taką paczuszkę chyba każdy chciałby dostać, chętnie poczytam recenzje innych produktów tej firmy.

Urszulkka pisze...

Czekałam na ten post odkąd tylko zobaczyłam zdjęcie na instagramie ;) jestem bardzo ciekawa jakości cieni z Sigmy, po pędzle wiemy że są całkiem fajne ;)

themakeupdrawers pisze...

Ajj zazdroszczę! Zawsze chciałam wypróbować ich pędzle *.*

Wdowa Po Stalinie pisze...

ohoho, ale zazdroszczę, same cuda! :)

Alieneczka pisze...

Ahhhh zazdraszczam takich cudeniek ♡♡♡

Polinska pisze...

Jakie urocze, piękne pędzelki <3

An gie pisze...

Te opakowania są cudowne :) Świetne zakupy :)

Maddielook pisze...

Te pędzle są takie piękne :)
maddieloook.blogspot.com

Marta Ka pisze...

pędzle robią wrażenie, zastanawiam się czy nie kupić któregoś z nich :)

Klaudia Jaroszewska pisze...

jak wy to robicie ze dostajecie tyle fajnych rzeczy :)

Beat The Boredom pisze...

Wszystkie różowe pędzle są cudowne! :D

Cherrr pisze...

Same śliczne rzeczy. A pędzelki wyglądają przeuroczo i całkiem nieźle. <3

Sylwia testuje i radzi pisze...

Super przesyłka :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.