środa, 13 maja 2015

Szczoteczka Reveal od Remington


  Tym razem chciałabym Wam pokazać z bliska nowość, która kości w mojej łazience od kilku dni. Jest to szczoteczka do twarzy firmy Remington. Wspominałam już o niej, ale dopiero niedawno trafiła w moje ręce i mogłam przyjrzeć się jej bliżej.



W zestawie znajduje się szczoteczka do tego trzy końcówki (do cery normalnej, wrażliwej oraz końcówka masująca)



Do tego jest także śliczna biała kosmetyczka, która ze względu kolory bardzo przypadła mi do gustu!


Jest także ładowarka 


Od kilku dni oczyszczam swoją twarz przy pomocy szczoteczki Reveal i jestem naprawdę miło zaskoczona! Do wyboru mamy trzy prędkości. Dodatkowo szczoteczka co 20 sekund daje znać aby przejść do kolejnej partii twarzy. Skóra po jej użyciu jest oczyszczona, ale nie czuję ściągnięcia.


Udostępnij ten wpis

15 komentarzy :

Wdowa Po Stalinie pisze...

nigdy nie stosowałam tego typu szczoteczek, ale mam coraz większą ochotę wypróbować :)

societygirl-testuje pisze...

Uwielbiam takie szczoteczki, mam innej firmy i jestem bardzo zadowolona. :)

marta xD pisze...

Dość ciekawy gadżet ale raczej się na niego nie zdecyduje narazie ;)
http://sweetabouteverythinglike.blogspot.com

Rarity pisze...

Ja bym chyba wolala foreo :)

Kosmetyczna Obsesja pisze...

Nigdy nie stosowałam takiej metody, ale może kiedyś :).

Aleksandra Francikowski pisze...

Ciekawy produkt :)

Modna Dziewczyna pisze...

Muszę sobie zapanować i odłożyć na tą szczoteczkę, bo naprawde mnie kusi i wiem, że moja twarz się z nią polubi!

Klaudia pisze...

wygląda zachecająco!

Beata Orlańska pisze...

Ależ kusisz <3

kalina pisze...

Ja mam foreo i clarisonica i zdecydowanie wolę tą drugą! Foreo jakoś mi nie pasuje i nie wiem o co chodzi z tym wielkim bum na nią :/

Magdalena pisze...

Oj, ale chciałabym taką mieć!

xvxMała - pisze...

Świetna sprzęt :) bardzo chciałabym ja mieć :)

Klaudia Jaroszewska pisze...

fajne urządzenie ;)

Basia Smoter pisze...

Chce, chce, chce :)

Cherrr pisze...

Muszę zacząć odkładać- marzy mi się któraś z tych wszystkich cudownych szczoteczek!

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.