piątek, 1 maja 2015

Tout rouge czyli Contour Edition od Bourjois


  Dzisiaj kiedy rano podczas makijażu przyszedł czas na usta i sięgnęłam po moją ostatnio ulubioną konturówkę pomyślałam, że muszę Wam ją pokazać z bliska. Niby zwykła kredka, a jakoś zawsze przynosi mi szczęście. W zasadzie to raczej kwestia mojego nastawienia niż konturówki, ale za mój dobry humor bez wątpienia odpowiedzialna jest właśnie ona!



Jest to konturówka z Bourjois Contour Edition.

A dokładniej to odcień 06 Tout rouge czyli piękna najczerwieńsza czerwień jak dla mnie!

Ja nakładam ją na całe usta i nie mam z tym problemu mimo, iż nie jest to najbardziej miękka kredka jaką miałam. Bardzo dobrze kryje i daje matowe wykończenie. Kolor jest idealny, mogłabym nosić go codziennie!


Konturówka jest trwała, bez problemu mogę pić, jeść i rozmawiać. Schodzi z ust dosyć równomiernie, więc nie ma obaw o nieestetyczny efekt.


Udostępnij ten wpis

16 komentarzy :

scarlet23 pisze...

ja mam jedna kredkę kupiłam ostatnio i zachwycam sie straszliwie nią musze kupic zdecydowanie wiecej

Część Mnie pisze...

Polecam Ci też konturówki z Inglota i Lovely! Mam pytanko, czym oświetlasz swoje zdjęcia? :)

Angela pisze...

Koniecznie muszę się przejść do Inglota i wypatrzyć kolory. Co do oświetlenia to używam lampy pierścieniowa 40 W

Klaudia pisze...

Piękny kolor! Pasuje Ci <3

Beata Orlańska pisze...

Mam dwie z tej serii i są godne polecenia. Lubię też te z Inglota i Essence :))

Magdalena pisze...

Na promo z Rossmanie muszę ją kupić, bo kolor wygląda bosko!

Panna Michalina pisze...

Jestem fanką kredek do ust ;p Wszyscy mnie pytają, kiedy w końcu zainwestuję w jakąś szminkę xD

Afa pisze...

Piękny odcień. Ja ostatnio namiętnie kupuję konturówki i zachwycam się Golden rose i essence :)

Malinka M. pisze...

Jej ale ona pięknie Ci pasuje! Kolor cudo ,choć raczej mi by nie pasował :)

Paulina G pisze...

Wygląda kusząco :) Bardzo ładnie się prezentuje, usta nie wyglądają też sucho :)

Klaudia Jaroszewska pisze...

ładne ci w niej :) sama bym chętnie wypróbowała, ale kosmetyk nie jest na moją kieszeń ;)

Urszulkka pisze...

Polecam też konturówki Exaggerate z Rimmela, są rewelacyjne ;) No i bardzo tanie ;)

żaneta serocka pisze...

na ustach wygląda rewelacyjnie

Anonimowy pisze...

Angela idziemy na spacer z pieskami ? ;p

Cherrr pisze...

Pasuje Ci ten kolor. :) Ja teraz chcę wypróbować konturówki z Essence i z GR. :)

Paulina Jaworska pisze...

Bardzo ładnie u Ciebie wygląda!

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.