sobota, 9 maja 2015

Wiosna z kosmetykami firmy Delia...


  Wiosnę mamy już w pełni, dlatego tym razem chciałabym Wam pokazać nową kolekcję jaką przygotowała dla nas firma Delia. W sezonie wiosna-lato mile widziany jest makijaż w stylu no makeup makeup. Delia na ten okres stawia na odcienie różu i brzoskwini. Mi jak najbardziej ta propozycja odpowiada i idealnie trafia w mój gust!




Modne będą cienie do powiek w odcieniach szampańskich i morelowych.




Do policzków Delia przygotowała piękne mozaiki.




Pojawiły się także lakiery w odcieniu brzoskwiniowym  i różowym.


Takie kolory pojawią się także na ustach. Dla mnie odważnych delikatne błyszczyki.



Natomiast dla odważnych osób nasycone, kremowe pomadki w pięknym koralowym i amarantowym kolorze.





Udostępnij ten wpis

38 komentarzy :

Klaudia pisze...

Te szminki muszę mieć!

Beata Orlańska pisze...

Piękne kolory, na wiosnę idealne!

Beata Orlańska pisze...

Podobają mi się lakiery <3

Polinska pisze...

Uwielbiam kosmetyki w takich odcieniach, są wręcz idealne! :)

Okiem Pozytywnej28 pisze...

świetne produkty ;) kuszą mnie cienie i szminki :D

BlondeChemist pisze...

Szminki wyglądają bardzo ładnie :)

Kaś. Klub Kosmetyczny pisze...

Szminki i błyszczyki rzuciły mi się w oczy:)

Kosmetykove Love pisze...

Zdecydowanie szminki i lakiery - piękne kolory !

Chocolate&Chocolate pisze...

Piękne zdjęcia :) Produkty z tej serii mają bardzo spójną kolorystykę - super :)

Maddielook pisze...

Najbardziej podoba mi się szampański cień i róż :)

maddieloook.blogspot.com

Agata Zabłońska pisze...

ładnie wyglądają te kosmetyki, szkoda że nie pokazałaś ich jak wyglądają na Tobie.

Klaudia Jaroszewska pisze...

fajne kosmetyki :) podobają mi się róże ;)

Sayaka pisze...

Podobają mi się lakiery i koralowa szminka :)

Magda Gontarz pisze...

jakie piękne opakowania!

Nika pisze...

Bardzo ładne wszystkie te kosmetyki :) Opakowania dodatkowo zachęcają :)

Zakręcona pisze...

Mam jedną z pomadek z serii creamy glam i jest niesamowita :D a te kolory, które Ty masz są wspaniałe!

Łukasz Bier pisze...

nigdy nei miałem okazji malowac produktami Delia

Anna / Kosmetykoholizm pisze...

U mnie też zawitała Delia - kosmetyki wyglądają cudownie!
Przepiękne kolory

BERY pisze...

wszystko wyglada cydownie, najbardziej kusza cienie i szminki<3

I am Allexandra pisze...

Piękne zdjęcia i śliczne kolory pomadek <3

Effa pisze...

Podobają mi się te mozaiki różu ;)

Kasia Szewczyk pisze...

Zawsze mi się ta marka kojarzyła z tandetą ;]

Alieneczka pisze...

Lakiery ładne... tylko nie przepadam za tą marką... ;)

Angela pisze...

Jak każdy z nich wygląda z bliska i na mnie pokażę niebawem, bo jeszcze nie znam tych kosmetyków na tyle żeby coś o nich powiedzieć :)

codziennosckobiety pisze...

Fajna kolekcja i widzę, że jest w czym wybierać. Bardzo spodobały mi się róże.

Ps. Interesujący i ładny blog. Oczywiście zostaję tu na dłużej.
:*

Aleksandra Francikowski pisze...

Ciekawy post i ładne dla oka kosmetyki :)

Kosmetyczne Pudełko pisze...

Nie wiedziałam, że Delia ma kolorówkę, design bardzo ładny :)

Aleksandra Mościńska pisze...

Piękne kolorki :) Nie miałam nic jeszcze z tej firmy.
Zapraszam do mnie na nowy post !:)

societygirl-testuje pisze...

Odcienie pomadek są genialne!

Paula VICKY pisze...

super kosmetyki :*
design tych szminek jest cudowny *.* <3

xvxMała - pisze...

Zakochałam się w tym morelowym cieniu :) !

Kosmetyczna Obsesja pisze...

Prezentują się pięknie! :)

KosmetykoFanki pisze...

Uwielbiam odcienie różu i brzoskwini muszę przyjrzeć się tej kolekcji bliżej :)

Sandra Kozłowska pisze...

kolory lakierów świetne!
Sandicious

Marta Ka pisze...

Te dwa cienie są moimi faworytami jeżeli chodzi o wiosenny, delikatny makijaż. Używam ich prawie codziennie :)

Ewa pisze...

Nigdy nie miałam kosmetyków tej marki :)

filizanka herbaty pisze...

Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków, muszę je w końcu przetestować :)
http://filizanka-herbaty.blogspot.com/

ROKSI pisze...

Mam :) Na razie miałam okazję używać pomadkę i lakiery i jestem zadowolona :D

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.