poniedziałek, 1 czerwca 2015

Annabelle Minerals nowe odcienie podkładów


  Dzisiaj mam dla Was krótką informacje na temat podkładów mineralnych z  Annabelle Minerals. Muszę przyznać, że to jedyne minerały, które lubię i których używam. Szczególnie uwielbiam ich róże, które są niesamowite! Tym razem   Annabelle Minerals wprowadza do swojej oferty kilka nowych odcieni podkładów, więc to dobra wiadomość dla tych, którzy do tej pory mieli problem z doborem idealnego koloru dla siebie. 



Do gamy kolorystycznej wkroczyły odcienie.

Takim sposobem znalazłam idealny odcień dla siebie  jest to sunny fair, który jest dosyć jasny i co najważniejsze ma idealną domieszkę żółtych tonów. 


Pamiętajcie, że na stronie Annabelle Minerals przed zakupem pełnowymiarowych produktów możecie zamówić próbki aby upewnić się, że dany odcień będzie dla Was odpowiedni.

Udostępnij ten wpis

19 komentarzy :

Klaudia pisze...

Super! Dla mnie będzie dobry chyba ten drugi. Świetnie, że wprowadzili takie jasne kolory.

Beata Orlańska pisze...

Ten dwa pierwsze bardzo jasne, super! Chyba sobie zamówię, bo mam kilka próbek, ale wszystkie za ciemne :/

Beata Orlańska pisze...

Co to za pędzelek?

Modna Dziewczyna pisze...

Ten drugi będzie dla mnie dobry!

kalina pisze...

Chyba się skusze na próbki, bo nigdy nie miałam minerałów :)

Kosmetyczna Obsesja pisze...

Na razie skupiam się na Lily Lolo ale po te produkty kiedyś też sięgnę :).

Diamante pisze...

Ja właśnie poszukuję dla siebie jakieś zdrowszego podkładu. Tylko trochę nie mogę się przełamać, co do zmiany - martwię się, że źle dobiorę sobie odcień.

Beat The Boredom pisze...

Mierzę się właśnie z zamiarem kupna produktów tej firmy i fajnie, że można zamówić mniejsze objętości dla testów. :) A ja na pewno będę miała ogromne problemy z dopasowaniem koloru :)

Beautyfieldss pisze...

Meeeeega mam na nie ochotę <3

Chocolate&Chocolate pisze...

Ja również zaczynam być fanką ich róży :D

Wdowa Po Stalinie pisze...

sunny fair chyba byłby dla mnie teraz odpowiedni ;)

Aleksandra Francikowski pisze...

Koniecznie muszę spróbować mineralnego podkładu w formie sypkiej :)

Magdalena Wiśniewska pisze...

Kolory świetne ale na stronie producenta jeszcze ich nie ma.

My strawberry fields pisze...

Fajnie, że producent rozwija swoją linię kolorystyczną. Ciężko jest znaleźć aż tak żółte odcienie na rynku.

Marta Ostr - pielęgnacja zawsze spoko! pisze...

A ja się cały czas boję mineralnych podkładów, chyba czas się do nich przekonać... Obserwuję ;)

Gray pisze...

Jakie piękne żółtki! :D Noo, wreszcie coś dla mnie ;)

Werka.ka pisze...

Oo widzę i coś dla siebie :)

Klaudia Jaroszewska pisze...

dla mnie za jasne, szczególnie na lato :)

codziennosckobiety pisze...

Jeszcze nie miałam przyjemności używać kosmetyków z tej firmy. Ojjj kusisz :)
:*

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.