poniedziałek, 15 czerwca 2015

Candy yum yum czyli lakier Mistero Milano


  Od jakiegoś czasu moje paznokcie mają dobry czas i wyglądają całkiem przyzwoicie, dlatego z przyjemnością maluje je coraz to innymi kolorami. Niedawno w moje ręce wpadły nowe lakiery firmy MisteroMilano. Jest to dla mnie nowość, która mile mnie zaskoczyła.




Jako pierwszy na paznokcie powędrował odcień Candy Yum Yum czyli piękny róż z domieszką brzoskwini. Jest to dosyć pastelowy kolor, ale zarazem bardzo widoczny lekko neonowy.Na stronie był bardziej pomarańczowy, ale w rzeczywistości ma więcej z różu. 


Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw, które dosyć szybko wyschły. Kolor jest idealny na lato, ale dobrze wygląda także przy jasnej, nieopalonej skórze.

Nie nakładałam na niego nic aby sprawdzić trwałość i bez problemu wytrzymał cztery dni, także jak dla mnie to duży plus. Po tym czasie końcówki się pościerały, ale mimo to całość wyglądała znośnie. Lakier Mistero Milano dostępne są tutaj.


Udostępnij ten wpis

17 komentarzy :

Kaś. Klub Kosmetyczny pisze...

Prezentuje się przepięknie!

sandraxblog pisze...

kolor ładny :)

Kasia Szewczyk pisze...

Kolor jest cudowny;]

Kinga Bylina pisze...

Ale śliczny kolorek :)

Polinska pisze...

cudowny, chętnie bym Ci go ukradła! Pozdrawiam, Polinska ✿

Malinka M. pisze...

Kolor ma cudny i buteleczka też ciekawie się prezentuje. A 4 dni to naprawdę dobry wynik :)

Science Woman pisze...

śliczny kolor! bardzo wiosenny i letni!

Magda Gontarz pisze...

kolorek idealny!

Karo Karo pisze...

śliczny :)

żaneta serocka pisze...

piękne paznokcie i ładny kolor

Aleksandra Francikowski pisze...

Ładny kolor!

Klaudia pisze...

Piękny kolor!

Beata Orlańska pisze...

Cudny kolor, na opalone stopy idealnie będzie pasował!

kalina pisze...

Nie znam tej firmy, ale kolor jest śliczny <3

optymistka. pisze...

uwielbiam nosić takie kolory na paznokciach :)
blog: optymistka. | fanpage

Alieneczka pisze...

Ładny, dziewczęcy kolor ;))

madzia pisze...

Używam MM od roku czasu. Nie tylko zwykłych lakierów które się świetnie błyszczą i faktycznie długo się trzymają, ale także hybrydy.

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.