sobota, 13 czerwca 2015

Miracle Complexion Sponge Real Techniques





  Cała teoria, którą sobie wyrobiłam odnośnie tego, że podkład najlepiej nakłada mi się pędzlem legła w gruzach kiedy w moje ręce wpadła gąbeczka Real Technique Miracle Complexion Sponge. To małe pomarańczowe jajeczko totalnie zmieniło moje nastawienie i co najważniejsze sposób aplikacji podkładu.




Gąbeczka pod wpływem wody rośnie, staje się bardziej miękka i sprężysta. 

Bardzo łatwo i szybko i równomiernie aplikuje podkład na twarz. Daje większe krycie, nawet przy podkładach z których dawniej nie byłam zadowolona. Podkład nałożony tą gąbeczka wygląda o wiele naturalniej, twarz staje się wygładzona. Podoba mi się również jej ścięty kształt, ponieważ idealnie dopasowuje się do nosa, fantastycznie aplikuje korektor pod oczy.


Od kiedy mam to jajeczko nie używam już pędzli do podkładu. Bardzo podoba mi się efekt jaki daje i nie zamienię jej na żadną inną gąbeczkę!

Miracle Complexion Sponge możecie znaleźć na stronie Kosmetykomania.pl

Udostępnij ten wpis

27 komentarzy :

Łukasz Bier pisze...

ja gąbek uzywam z deni carte dla mnie rewelka i tanie ;d

Klaudia pisze...

Mam i kocham! Najlepsza :)

Beata Orlańska pisze...

Chce je! Mialam kilka podróbek bb, ale nie rosły wcale :/

Modna Dziewczyna pisze...

Chciałabym spróbować takiej gąbeczki :)

kalina pisze...

Kusisz! Ja nakładam podkład palcami :/

Anya pisze...

Przymierzam się do niej od jakiegoś czasu :)

Royal Red pisze...

mam teraz z oriflame, ale ta z real techniques dużo lepsza, używałam jej i też polecam, musze zakupić drugą :3

yourpleasure pisze...

Długo się nad nią zastanawiałam i w końcu nie kupiłam.. Teraz żałuje! Podkład nakładam palcami, gdy się spieszę lub pędzlem Hakuro H52, ale chętnie wypróbuje czegoś nowego :) Jesteś taka piękna, wręcz hipnotyzująca! :D :)

Klaudia Jaroszewska pisze...

Chyba sobie kupię ;)

Klaudia Jaroszewska pisze...

Chyba sobie kupię ;)

rudy włos pisze...

Do mnie te jajka nie przemawiają, wolę nakładać podkład palcami

Paulina Sienia pisze...

Będzie moja :D Śliczna fryzura!

Iza D pisze...

Mam i ją uwielbiam. Tak jak piszesz, podkład nałożony w/w gąbeczką wygląda dużo ładniej i naturalnie :)

Science Woman pisze...

mam i uwielbiam:) od kiedy zaczęłam jej używać już "nie umiem" nakładać podkładu pędzlami - mam wrażenie, że wszystkie smużą

Kasia Szewczyk pisze...

Ja gąbkę używam z Hebe i bardzo ją lubię;]

Chocolate&Chocolate pisze...

Nie mogę się przestawić na gąbeczkę, bo nie mam czasu jej myć rano przed pracą ;)

Okiem Pozytywnej28 pisze...

Muszę ją mieć :D

Kosmetyczne Pudełko pisze...

Ja też się przestawiłam z pędzli na gąbeczkę :)

K. Kasieńka pisze...

Używam gąbeczki od tygodnia i jestem oczarowana. ;)

JUILOY pisze...

przydatny post ;)

www.juiloy.blogspot.com

sandraxblog pisze...

mam inną gąbeczkę i sprawdza się rewelacyjnie.. też mogę dla niej zrezygnować z pędzla :)

Beautyfieldss pisze...

Ja od ponad roku męczę beauty blendery, ta też wydaje się być superowa !

KosmetykoFanki pisze...

Lubię gąbeczki mam bb :)

Basia Zwierzchowska pisze...

jaka jesteś śliczna :)

Kinga Bylina pisze...

Ja zawsze używam palców do nakładania podkładu, ale przymierzam się do zakupu gąbeczki albo pędzla :)

Aleksandra Francikowski pisze...

Uwielbiam tę gąbeczkę!

Thank God I'm a Woman - Blog.Greatdee pisze...

Nooo ja uwielbiam BB, ale mam ochotę sprawdzić też gąbkę od Pixiwoo :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.