Moja kopertówka na lato...


  Właśnie rozpoczyna się kalendarzowe lato, co za tym idziemy planujemy już wakacje. Ciepłe dni to idealny czas na imprezę. Torebka to nieodłączny element każdej kobiety, ale co zabrać w niej na letni wieczór ze znajomymi? Jest to post konkursowy dla Dr Ireny Eris, którego zasady ograniczały mnie to pięciu elementów w tym tylko jednego kosmetyku czyli nowości z kolekcji Rosy. Mam kilka rzeczy bez których nie ruszam się z domu i zawsze muszę mieć je ze sobą...


Moim pierwszym typem jest nowość z Dr Ireny Eris czyli Rosy Eyeshadow & Blusher w odcieniu Tea Rose. To wielofunkcyjny produkt, który sprawdzi się zarówno jako cień na powieki, a także jako róż na policzki dając piękny i naturalny efekt na skórze.


W mojej torebce nie może zabraknąć telefonu, który od dawna nie moim uzależnieniem. Nigdzie nie ruszam się bez niego, bo czułabym się jak bez ręki.

Skoro lato to wszędzie zabieram także moje kwieciste okulary. Noszę je jako ochronę przed słońce, ale również jako letni akcent na głowie, bo idealnie podtrzymują moje włosy jak opaska przy czym wyglądają dosyć oryginalnie.

W torebce zawsze i wszędzie mam klucze z misiakiem przystojniakiem, bez nich nie ruszam się z domu,  a przynajmniej staram się ich nie zapomnieć.

I jeszcze szczotka do włosów, którą noszę zarówno na mniejsze jak i większe wyjścia. Uczesane włosy to dla mnie podstawa!

I nic więcej mi nie potrzeba...




Udostępnij ten post