sobota, 27 czerwca 2015

Moje pierwsze pudełko JoyBox czyli open box!


  Dzisiaj mam dla Was mój pierwszy prawdziwy open box! Nigdy nie ukrywałam, że wszelkie co miesięczne pudełeczka jakoś mnie nie kręcą. Każdy dostępne na rynku ma swoje dobre, ale i gorsze miesiące. Nie ukrywam, że gdy na pięć produktów przypadają trzy miniaturki to dla mnie trochę słabo. Jednak JoyBox to jeden z nielicznych, który od samego początku wpadł w moje oko. Bardzo podobają mi się zawartości jakie były w nim dotychczas. Wczoraj wieczorem w moje ręce wpadło właśnie to piękne błękitne pudełeczko Joybox o którym chce Wam poopowiadać...






Pierwszą rzeczą, która przykuła moja uwagę jest lakier do paznokci Eclair w przepięknym fioletowym kolorze. Jestem nim oczarowana i już nie mogę się doczekać kiedy pomaluje nim paznokcie. PRODUKTY PEŁNOWYMIAROWY około 20 zł

Następnie znalazłam płyn micelarny Hydrain3 Hialuro z Dermedic. O nim czytałam już naprawdę wiele dobrego, dlatego cieszę się, że mam okazje go przetestować. PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY około 6 zł


Kolejny w pudelku pokazał mi się tusz In extreme dimension 3D black Lash firmy MAC. Opakowanie ma bardzo oryginalne, ale zobaczymy co powiedzą na niego moje rzęsy i czy go polubię. PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY około 98 zł

W boxie był także zapach i to jaki! Jest to Waikiki melon, bardzo świeży i soczysty! PRODUKT MINIATUROWY

Kolejnym produktem jest odżywka do włosów drogocenne olejki z Timotei. Akurat ten produkt miałam już kiedyś okazję używać i byłam bardzo zadowolona.  PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY około 8,5 zł

Następnie BB krem  Embryolisse z SPF 20 w uniwersalnym kolorze. PRODUKT MINIATUROWY

W Joyboxie znalazłam także mydło żurawinowe Stenders oraz kod rabatowy 20%. PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY około 20,90 zł



Maska Collagen & Aloe Vera Hydro z Etre Belle działa odbudowująco - nawilżająco. PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY około 10 zł



GLOV Quick Treat czyli mini rękawica, dzięki której szybko i skutecznie poprawimy makijaż wyłącznie za pomocą wody. Jestem go bardzo ciekawa! PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY około 14 zł


I na koniec krem matujący Hydro algi błękitne intensywnie nawilżający. PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY około 19 zł

Cena tego pudełka do 59 złotych, ale jak widzicie zawartość znacznie przekracza tą kwotę. To moje pierwsze pudełko Joybox, ale muszę przyznać, że bardzo mi się podoba! Nie ma ani jednego produktu, który by mi nie odpowiadał. Najbardziej cieszy mnie lakier do paznokci, GLOV Quick Treat, mydełko Stenders oraz zapach Waikiki melon. 



Co sądzicie o zawartości Joybox?
Udostępnij ten wpis

34 komentarze :

Klaudia pisze...

Bardzo podoba mi się zawartość! pokaz lakier na paznokciach!

Beata Orlańska pisze...

wow! ile tego <3

Modna Dziewczyna pisze...

Pierwszy raz widze Joybox, ale nie ukrywam, że zawartość mega!

Modna Dziewczyna pisze...

o tak, też chce go zobaczyć <3

kalina pisze...

Lakier i tusz <3

Magdalena pisze...

Mnie też się podoba zawartość tego boxa!

Okiem Pozytywnej28 pisze...

Rewelacyjne pudełko :) kusi i mnie JoyBox, może się skuszę :)

Blogowy Świat pisze...

zawartość genialna ;)

Urszulkka pisze...

Zawartość pudełka na prawdę świetna ! ;)

Magdalena B pisze...

Też mam to pudełeczko i zawartość jest jak dla mnie super ;)

Klaudia Jaroszewska pisze...

podoba mi się taki zestaw ;)

gosia wk. pisze...

Bardzo fajna zawartość i ten tusz z Mac.
Ciekawa jestem, jak się sprawdzi

Monika N pisze...

Fajna zawartość :D Szczególnie zaciekawił mnie tusz i krem BB :D

Beautyfieldss pisze...

Uwielbiam Joybox, reszta pudełek wypada baaaaardzo słabo

Olga Krysiak pisze...

Bardzo chciałam spróbować kosmetyków z tego pudełka, ale jak tylko bardziej zainteresowałam sie JoxBoxem, to wszystkie były juz dawano wyprzedane :D

Kaś. Klub Kosmetyczny pisze...

Fajne produkty udało Ci się upolować.

Anya pisze...

super to pudełko :) Następnym razem się skuszę :)

Klimaty Agness pisze...

Bardzo fajne kosmetyki, warto kusić się na Joybox :))
To mydełko glicerynowe jest cudne :))

żaneta serocka pisze...

Śliczny kolor lakieru, lubię płyny micelarne z dermedic miałam dwa m.in. ten. Nie poradzi sobie z mocnym makijażem. Najbardziej interesuje mnie tusz do rzęs.

Darin pisze...

Lakier śliczny.
Tusz bym chciała.
I GLOV :)

sandraxblog pisze...

zawartość świetna :)

codziennosckobiety pisze...

Choć dopiero kupiłam jedno pudełko Joxbox to uwielbiam te boxy.
:*

Shopaholic pisze...

Super! <3

Kasia Szewczyk pisze...

Zawartość świetna ;]

One_LoVe pisze...

Całkiem fajnie się prezentuje taka zawartość, szkoda tylko że są aż trzy miniaturki.

Andzia There pisze...

Wow super rzeczy! Dziwne ze dopiero trafiłam na Twojego bloga, obserwuje :) zapraszam do mnie na konkurs z shein na 120$! www.andziathere.blogspot.com

Kinga Bylina pisze...

Zawartość bardzo mi się podoba :)

Adziaem pisze...

zawartość świetna :)

Not too serious blog pisze...

Piękny kolor lakieru dostałaś :) Mi się trafił pomarańczowy :/

narja pisze...

Świetne pudełeczko :)

D A I S Y pisze...

wow! super pudełeczko, nie sądziłam że może znaleźć się tam tusz z MAC'a! ;o

Jot. pisze...

3D black Lash firmy MAC - wygląda obłędnie!

Łukasz Bier pisze...

pudełko jak najbardziej na plus

esPe pisze...

Ciekawe to pudełko :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.