wtorek, 23 czerwca 2015

Nowa odsłona ProVoke z Anną Halarewicz


  Firma Dr Irena Eris jest znana już chyba każdemu. Linia kosmetyków do makijażu Provoke to bardzo kobiece, oryginalne i wyjątkowe kosmetyki. Sama mam kilka i coraz chętniej powiększam ich grono. Kosmetyki Provoke mają nową odsłonę strony internetowej na którą chciałabym was zaprosić. Przy okazji możecie zobaczyć tam niesamowite prace rysowniczki Anny Halarewicz. Jestem pod ogromnym wrażeniem jej talentu, zresztą sami zobaczcie...









PROVOKE FACE from Dr Irena Eris on Vimeo.



PROVOKE EYES from Dr Irena Eris on Vimeo.




PROVOKE LIPS from Dr Irena Eris on Vimeo.

Udostępnij ten wpis

12 komentarzy :

Klaudia pisze...

ależ ma talent <3

Beata Orlańska pisze...

Genialnie im strona wyszła! Ja mam kredke do brwi z Provoke i uwielbiam!

Modna Dziewczyna pisze...

Bardzo ładna strona!

kalina pisze...

Piękne rysunki, jestem pod wrażeniem!

Magdalena pisze...

ślicznie rysuje wow

Obuwie taneczne pisze...

Cudny efekt! Kobieta ma talent :)

KosmetykoFanki pisze...

Piękne malowanie makijażem <3

Kinga pisze...

Cudne rysunki ♥ :)

Angela pisze...

Mam tą kredkę i też bardzo ją sobie chwalę :)

Karolinaszymanowicz pisze...

Cudne <3

Klaudia Jaroszewska pisze...

drugi "plakat" swietny :)

Justyna pisze...

Uwielbiam serię provoke :-)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.