poniedziałek, 8 czerwca 2015

Paese matte&cover podkład dla cery tłustej i mieszanej


  Dobrym podkład na lato dla cery mieszanej to moja coroczna zagadka. W poszukiwaniu swojego ideału skierowałam się na stronę Kosmetykomania.pl i tam znalazłam podkład matte&cover z Paese, który jest przeznaczony dla cery tłustej i mieszanej, a jego zadaniem jest zarówno krycie jak i zmatowienie skóry.




Początkowo zdziwiła mnie wielkość tubki, bo jest naprawdę mała, ale podkład ma standardowo 30 ml.


Wybrałam dla siebie najjaśniejszy odcień czyli 200 Porcelana. Jest to dosyć neutralny kolor, nie ma dużo żółtych ani różowych tonów.


Podkład jest jasny, na teraz dla mnie idealny!

Ma dosyć treściwą konsystencję i to, co nie każdemu się spodoba to zapach, bo jest dosyć intensywny i wyczuwalny przed dłuższy czas. Najlepiej aplikuje mi się go gąbeczką. Jego krycie możemy stopniować, a ja określiłabym je jako średnie. To co mi się podoba to, to jak dobrze dopasowuje się do struktury skóry, wygładza ją i nie daje efektu maski. Faktycznie matuje i efekt pozostaje na mojej skórze przez jakieś 5-6 godzin po czym podkład zaczyna się świecić i ścierać na nosie i brodzie, ale nadal wygląda dobrze.



Podkład kosztuje 24 złote i jest dostępny na stronie Kosmetykomania.pl


Udostępnij ten wpis

25 komentarzy :

Kaś. Klub Kosmetyczny pisze...

Dobrze o nim widzieć.

Kinga Bylina pisze...

Bardzo ciekawy produkt moim zdaniem :) Bardzo podoba mi się jego kolor :)

żaneta serocka pisze...

ja wolę rzadkie lejące się konsystencje. ładny makijaż

Klaudia pisze...

On był kiedyś w szkalnej butelce? Bo jak tak to go miałam. Faktycznie jest świtny nawet dla bardzo tłustej cery, bo u mnie spisywał się idealnie!

Beata Orlańska pisze...

Ma bardzo ładny odcień! Ja lubie takie gęste podkłady, bo przy cerze tłustej tylko takie się trzymają :)))

Modna Dziewczyna pisze...

koniecznie muszę go wymacać u mnie na ich stoisku!

kalina pisze...

Przyznam, że nie znam tej firmy, ale podkład barzo mnie zaciekawił!

Chocolate&Chocolate pisze...

Wygląda bardzo ładnie na Tobie, ale ja nie potrzebuję na co dzień takiego krycia :) Uwielbiam róże Paese! ;)

Aneska Blog pisze...

Ładnie wygląda na buzi, mam dużo podkładów więc narazie dam sobie z nim spokój :)

Aneska Blog pisze...

Ładnie wygląda na buzi, mam dużo podkładów więc narazie dam sobie z nim spokój :)

Aneska Blog pisze...

Ładnie wygląda na buzi, mam dużo podkładów więc narazie dam sobie z nim spokój :)

sandraxblog pisze...

ładnie wygląda :)

Magda Gontarz pisze...

ładnemu we wszystkim ładnie!

Malwina pisze...

Śliczny odcien, pasuje do twojej karnacji:) !
ZAPRASZAM DO MNIE NA KONKURS - DO WYGRANIA SUPER NAGRODA!
Pozdrawiam, Malwa

http://malinowekwiatymalwy.blogspot.com/

Margaretka pisze...

efekt świetny, makijaż mi się podoba :)

Angelika Rybak pisze...

Jeszcze nie miałam z nim do czynienia :-) ale juz jakiś czas chodzi za mną ta firma :-) może zacznę od podkładu? :-)

KosmetykoFanki pisze...

Nigdy wcześniej się z nim nie spotkałam :)

Beautyfieldss pisze...

Ja jakoś nie przepadam z paese i w sumie nie wiem czemu. Chyba zrazilam się po wypróbowaniu ich cieni.

Magdalena B pisze...

cena spoko

Michalina Mielnicka pisze...

Bardzo naturalnie wygląda na buzi :) Możliwe, że bylibyśmy dobrymi kumplami.

Zakręcony Świat Marty pisze...

ja musiałabym poszukać dla siebie ciemniejszego odcienia, bo ten jest dla mnie za jasny, ale spodobał mi się efekt jaki daje:)

Kasia Szewczyk pisze...

Nie miałam okazji używać:)

Natalia | JakPięknieByćKobietą pisze...

Brak efektu maski podoba mi się :D

Paulina Wyszomierska pisze...

Bardzo mnie zaciekawiłaś! I cena też przystępna :)

Klaudia Jaroszewska pisze...

taki jak lubię :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.