środa, 24 czerwca 2015

Paski? Czemu nie!


 Paski to zdecydowanie mój ulubiony motyw latem. Bardzo kojarzy mi się z ciepłymi dniami, wakacjami i plażą. Lubie paski, ale tylko latem. Ostatnio coraz częściej noszę sukienki, co za tym idzie kiedy przeglądałam nowości na Sammydress wpadło mi kilka bardzo fajnych pasiastych nad którymi właśnie się zastanawiam.

1. KLIK   2.KLIK   3.KLIK

1. KLIK   2.KLIK   3.KLIK

1. KLIK   2.KLIK   3.KLIK

Koniecznie dajcie mi znać, którą z nich wybrać? I czy lubicie ubrania w paski?

Udostępnij ten wpis

23 komentarze :

KosmetykoFanki pisze...

Uwielbiam motyw pasków :)

Okiem Pozytywnej28 pisze...

Też mam słabość do pasków :D a sukienki boskie ;)

Keeeejt pisze...

jednak z paskami trzeba też uważać, bo mogą dodać centymetrów tu i ówdzie :)

Klaudia Jaroszewska pisze...

Pierwsza sukienka jest najlepsza. Chce taką od dawna....

domi niicaa pisze...

pierwsza sukienka jest świetna, poklikane ;)

Anita K pisze...

Uwielbiam paski :)

Klaudia pisze...

uwielbiam paski przez cały rok! pierwsza sukienka <3

Beata Orlańska pisze...

1 <3 ja jakoś za paskami nie przepadam

Modna Dziewczyna pisze...

ja też uwielbiam paski!

kalina pisze...

u mnie paski cały rok! maxi są piękne <3

Magdalena pisze...

same cudeńka :)

Szczurzyczka.pl pisze...

Ja mam kolekcję paskowych t-shirtów :)

Beata Isia pisze...

mało mam paskowych ciuchów, ale te ubranka z chęcią bym nosiła:)

Kinga pisze...

Bardzo lubię paski.Sama mam podobne stroje jak pierwszy i drugi na samej górze(od lewej,oczywiście :P) :-)

pirelka pisze...

Pozycja numer 1 jest urocza i sexi ;)

An gie pisze...

Pierwsza sukienka po lewej jest świetna :)

Kasia Szewczyk pisze...

Paski, paski<3 Jak ja kocham paski ;d

malenka pisze...

Granat i paski to zdecydowanie letni, bo marynarski moty i również jestem jego fanką :]

żaneta serocka pisze...

uwielbiam motyw pasków, szczególnie gdy mają styl marynarski

Kinga Bylina pisze...

Pierwsza i ostatnia sukienka, najlepsze. Przepiękne są :)

Justyna pisze...

Kocham paski!

PureMorning pisze...

ciekawe inspiracje :))

k-rocka pisze...

O matko wspaniałe inspiracje :) pierwsza sukienka bardzo seksowna, piękna :)

Ale te ostatnie maxi.. rewelacja nigdzie takich nie widziałam ! :) wspaniałe <3

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.