środa, 10 czerwca 2015

Pielęgnacja włosów z Joico


  Kosmetyki firmy Joico to dla mnie totalna nowość. Bardzo lubię dbać o włosy mimo, że nie raz zafundowałam im farbowanie czy rozjaśnianie. Bardzo je lubię, jestem to nich przywiązana i z przyjemnością dogadzam im coraz to nowszymi produktami. 



Maska Color Endure Treatment przeznaczona jest to włosów farbowanych, zniszczonych koloryzacją. Ma bardzo przyjemny zapach, który u mnie utrzymuje się przez cały dzień. Jak zaleca producent pozostawiam ją na włosach około 5 minut, a czasami nawet trochę dłużej.

Włosy po zastosowaniu tej maski są bardzo miękkie, nie mam problemu z ich rozczesaniem. Nie są obciążone, ale idealnie dociążone przez co nie puszą się tak szybko jak zwykle i są o wiele gładsze.


Maska szybko stała się moim ulubieńcem, bo włosy po niej wyglądają o niebo lepiej.



Kolejnym produktem tej firmy, który mam jest suchy olejek w sprayu K-Pak Color Therapy.

Olejek ma przyjemny zapach, który nie utrzymuje się jakoś wybitnie długo. Bardzo ładnie nabłyszcza włosy, stają się po nim gładkie i miękkie.

Mam wrażenie, że olejek dodatkowo rozświetla moje włosy. Jedynym, ale jest to, że bardzo łatwo z nim przesadzić przez co włosy nie wyglądają za ładnie.



O produktach Joico więcej możecie poczytać na stronie tutaj.


Udostępnij ten wpis

16 komentarzy :

Klaudia pisze...

uwielbiam Twoje włosy <3 Nie znam Joico, ale z tego co mi sie wydaje mój fryzjer używa kosmetyków tej firmy :)

Beata Orlańska pisze...

Włosy włooosy <3 jesteś prześliczna! Na ten olejek mnie skusiłaś, bo kiedyś używałam czegoś w tym stylu i byłam zadowlona!

Beautyfieldss pisze...

Twoje włosy pewnie i bez niczego wyglądają swietnie

Modna Dziewczyna pisze...

Gdyby moje włosy tak wyglądały! mój fryzjer pracuje na ich kosmetykach

kalina pisze...

Nie znam tej firmy, ale brzmi zachęcająco!

żaneta serocka pisze...

moja była fryzjerka polecała tą markę, masz piękne włosy :)

Malinka M. pisze...

Oba produkty to i dla mnie nowość ,szczególnie zachęcił mnie suchy olejek :)

Wdowa Po Stalinie pisze...

hmm, myślę, że teraz ta maseczka bardzo by mi się przydała :)

Algi na ciało pisze...

Masz przepiękny kolor włosów!!!

Aleksandra Mościńska pisze...

Jejku jakie masz piękne włosy, zazdroszczę. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie ani nie miałam do czynienia z ich produktami. Mam ostatnio dość spory problem z włosami więc ta maska przydałaby mi się bardzo ;)
U mnie nowy post zapraszam ;)

Okiem Pozytywnej28 pisze...

Nie znam tych kosmetyków, ale jakie Ty masz cudowne włosy :D

Aleksandra Francikowski pisze...

Dużo dobrego słyszałam o tej firmie :)

UpitaKubisiemx3 pisze...

Kosmetyki te to dla mnie zupełna nowość. :)

Magdalena pisze...

Nie znam tej firmy :) Masz śliczne włosy

Madziakowo pisze...

mam podobny kolor wlosow:)

Klaudia Jaroszewska pisze...

olejku bym nie chciała :) ale maska wydaje się dobra ;)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.