Skarby oceanu czyli wakacyjny naszyjnik...


  Te osoby, które śledzą mnie na Instagramie widziały już naszyjnik jak dotarł do mnie ze strony Happiness Boutique. Kiedy wybierałam go dla siebie na stronie było wiele ciekawych i bardzo ładnych modeli, ale jakoś ostatnio polubiłam się z szarością, niebieskościami i srebrem. Z tego powodu wybór padł na model Ocean Treasures, który idealnie pasuje na okres letni, który właśnie się zbliża. 





Naszyjnik dotarł do mnie w niecały tydzień. Zapakowany w pudełeczko i woreczek. 



W rzeczywistości okazał się zupełnie taki jak na stronie.


Ma przepiękne kolory, w których jestem obecnie zakochana!



Naszyjnik nie jest tak ciężko jak sobie wyobrażałam. Bardzo lubię duże ozdoby na szyje,  a ten bardzo przyjemnie się nosi. Do tego wygląda obłędnie! Naszyjnik znajdziecie na stronie tutaj.


Udostępnij ten post