środa, 17 czerwca 2015

Termoochrona z CHI Miss Universe Style Illuminate


  Produkty termoochronne to dla mnie bardzo nowy temat. Zaczęłam stosować je dopiero w tym roku. Coraz częściej i chętniej staram się znaleźć swój ideał, dlatego z przyjemnością testuję nowe tego typu kosmetyki.


CHI Miss Universe Style Illuminate Set the Stage Blow Dry Spray czyli Spray chroniący przed temperaturą w swoim składzie zawiera  Olejek Moringa,  Olejek Macadamia oraz  Ceramika CHI.  Spray ma bardzo przyjemny zapach, który nie utrzymuje się na moich włosach.



Jest to spray o dosyć olejowej konsystencji, dzięki czemu dobrze dociążone włosy, ale ich nie obciąża nawet przy nałożeniu większej ilości. Włosy po jego zastosowaniu są miękkie, prostsze i zdecydowanie mniej się puszą. To zdecydowanie mój ulubiony produkt ochronny do włosów jaki miałam. 







Spray możecie kupić na stronie Poowerlook.pl tutaj.





Udostępnij ten wpis

15 komentarzy :

sandraxblog pisze...

ja często zapominam o termoochonie, na szczęście teraz stosuję odżywkę do włosów która ją daje :)

Zakręcony Świat Marty pisze...

Spray poprzez swoje opakowanie ewidentnie rzuca się w oczy:) Gdybym tylko używała urządzeń grzewczych to na pewno bym go zakupiła:)

Kasia Szewczyk pisze...

Ja zawsze sięgam po produkty termoochronne jak tylko używam suszarki ;]

żaneta serocka pisze...

moje włosy niestety się puszą szczególnie gdy powietrze jest wilgotne. zainteresowałaś mnie tym sprayem

Aleksandra Francikowski pisze...

Do termoochrony bardzo lubię olejek z Garnier'a :)

codziennosckobiety pisze...

Bardzo zaciekawił mnie ten olejek :)
Masz piękne włosy.
:*

Wdowa Po Stalinie pisze...

lubię wszystkie takie mazidła do włosów :D ale tego nie miałam :( ale Twoje włoski są piękne :)

Paznokciowe Lovee. pisze...

rzadko uzywam lokówek czy suszarek, ale nawet do sporadycznego korzystania termoochrona jest niezbędna według mnie ;)

KosmetykoFanki pisze...

Zaciekawiłaś mnie nim , często używam prostownicy przydała by się taka termoochrona :)

Magdalena pisze...

masz idealne włosy <3 przydałby mi się ten spray :)

Klaudia pisze...

Piękne włosy! Ja używam teraz sprayu z Marion, ale nie sprawdza mi się.

Beata Orlańska pisze...

Muszę go dorwać! Ja codziennie suszę i układam włosy, wiec będzie moim zbawieniem!

Modna Dziewczyna pisze...

Masz piękne włosy! Ja się rozgladam za czym do ochrony, więc muszę zajrzeć na stronę :)

Anna Ewelina Wilczyńska pisze...

ależ Ty masz super włosy - też muszę swoje chronić przed suszarką!

Klaudia Jaroszewska pisze...

nie potrzebuję :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.