sobota, 20 czerwca 2015

Wella Luxe Oil i włosy stają się piękniejsze!



 Olejek do włosów  Wella Luxe Oil  już od dawna był na mojej liście zachcianek. Wiele dobrego o nim czytałam. Moje włosy nie lubią się z tak zachwalanym olejkiem kokosowym czy arganowym, dlatego obawiałam się czy z  Luxe Oil  się polubią. Kiedy dostałam go przesyłce od Powerlook.pl nie mogłam doczekać się aż go spróbuję!


Olejek w swoim składzie zawiera miedzy innymi olejek migdałowy, jojoba oraz arganowy.


Możemy stosować go na sucho jako kuracje przed myciem włosów lub na mokro zaraz po myciu. 


Ja nakładam go po myciu włosów, ale czasami kiedy widzę, że moje włosy potrzebują nawilżenia robię to a sucho, ale bardzo małą ilość aby ich nie obciążyć. Włosy po nim są miękkie, błyszczące i wygładzone! Idealnie nawilża moje przesuszone końce, dzięki czemu włosy wyglądają o wiele zdrowiej.






Olejek możecie kupić na stronie Poowerlook.pl tutaj.







Udostępnij ten wpis

13 komentarzy :

Klaudia pisze...

Masz obłędne włosy! Ja też nie przepadam za kokosowym olejem na włosy. Ten widzę już któryś raz i coraz bardziej mi się podoba. Muszę wykończyć mój z Loreala i zamówić ten!

Beata Orlańska pisze...

Dostałam go z Glossyboxai również uwielbiam! Pięknie pachnie i idealnie nawilża włosy, olejek idealny!

Modna Dziewczyna pisze...

Piękne masz włosy <3 ja nie przepadam za olejkami, bo mi niesamowicie obciążają moje cienkie włosy, ale nie ukrywam, że zaciekawiłaś mnie!

kalina pisze...

Włosy <3 Lubie produkty z Welli :)

Magdalena pisze...

Chce go, chce! Boskie masz włosy!

Marthe Tischendorf pisze...

Często używam produktów Welli, ale tego kosmetyku jeszcze nie znam (ale to kwestia czasu..) :-)

Klaudia Jaroszewska pisze...

zapowiada się ciekawie. z mamą mamy arganowy, ale lubię też olejek z oriflame.

Izabela Majkut pisze...

Ja mam olejek z Kerastase i też jestem całkiem zadowolona :)

www.izabielaa.blogspot.com

Kinga Bylina pisze...

Może się skuszę na zakup :)

Beautyfieldss pisze...

Dużo specyfików stosujesz na swoje piękne włosiska.. :>

Kaś. Klub Kosmetyczny pisze...

Pierwszy raz słysze o tym olejku. Moje włosy lubią takie specyfiki, ciekawe czy ten by tez polubiły.

Aleksandra Francikowski pisze...

Olejki to świetna sprawa!

Karolinaszymanowicz pisze...

Mam go, jest świetny!

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.