piątek, 5 czerwca 2015

Wiosna na ustach czyli Delia Creamy Glam


  Pokazywałam Wam kolekcje wiosna-lato jaką przygotowała Delia. Wśród róży, cieni i lakierów znalazło się coś do ust. Pomadki do zdecydowanie to, co lubię najbardziej, więc to właśnie ich byłam bardzo ciekawa. Już samo opakowanie tych szminek miło mnie zaskoczyło, bo wyglądają bardzo solidnie i efektownie.


Pomadki są bardzo kremowe, przez co nie wysuszają ust i nakładają się bardzo przyjemnie. Niestety podkreślają suche skórki, więc trzeba je dobrze nawilżyć. 

Pierwszym kolorem jest 104 czyli piękna koralowa czerwień z domieszką brzoskwiniowego koloru.





Natomiast druga to 107 i tutaj jest to róż w połączeniu z chłodnym fioletem. 


Pomadki dają bardzo ładny efekt na ustach. Utrzymują się przez kilka godzin po czym w dosyć równomierny sposób ścierają się.


Udostępnij ten wpis

20 komentarzy :

Magdalena B pisze...

Oba kolorki bardzo ci pasują :)

Life by Ewelina pisze...

Opakowanie bardzo eleganckie, takie lubię:)
Mi się mega podoba ten fiolecik :)

K. Kasieńka pisze...

Mam wrażenie, że Tobie jest dobrze w każdym kolorze na ustach. ;) Bardzo podoba mi się 107- idealny na lato. ;)

kosmetycznywidok.blogspot.com pisze...

obie są śliczne naprawdę :)

Magdalena B pisze...

Pomadki w moim stylu ;D

Kaś. Klub Kosmetyczny pisze...

czerwona bardzo mi sie podoba

sandraxblog pisze...

piękne kolory.. takie wyraziste :D

Panna Michalina pisze...

Różowa jest boska!

Miodzia pisze...

świetne, zwłaszcza druga przypadła mi do gustu
pozdrawiam! :D
Miooodziablog-klik <3

Klaudia Jaroszewska pisze...

cudne :) ładna fryzura ;)

codziennosckobiety pisze...

Ślicznie zaprezentowałaś te pomadki :).
:*

Kinga Bylina pisze...

Śliczny kolor :)

societygirl-testuje pisze...

Oba kolory cudowne!

Agata Zabłońska pisze...

piękny jest ten chłodny fiolet :)

Ola Herman pisze...

Jeeej cudownie podkreslaja Twoje usta. Rewelacyjne kolory takie w sam raz na letnie dni ;))

Wiola N. pisze...

Ale piękna ta czerwień! Podobają mi się opakowania tych pomadek :)

żaneta serocka pisze...

oba te kolory szminek są cudowne

Aleksandra Francikowski pisze...

Piękne kolory!

esPe pisze...

Piękne zdjęcia! :)

KarolinaSnowarska pisze...

Kupiłam sobie odcień 103 i to mój ulubiony nude w kolekcji!
Fajnie pachnie, dobrze się rozprowadza i długo trzyma, jest kremowa ale nie tłusta. Poluję jeszcze na mocny róż:)

Pozdrawiam
Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blogspot.com/
PS: Obserwuję i liczę na rewanż

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.