czwartek, 18 czerwca 2015

Wish me a rose konturówka Essence


  Konturówki z Essence to moje uzależnienie! Są najlepszymi tego typu produktami jakie miałam. Używam ich właściwie codziennie. Sprawdzają się zarówno jako konturówki, ale także nałożone na całe usta.

Odcień 12 wish me a rose to najnowszy nabytek. Jest to odcień bardzo delikatny, idealny do dziennego makijażu. 

Konturówka bardzo dobrze rozprowadza się na ustach. Bardzo przyjemnie się ją nosi. Nie lubię różowych szminek na sobie, ale ten odcień strasznie mi się podoba!


Konturówki Essence kosztują około 5-6 złotych i są idealne! 





Udostępnij ten wpis

19 komentarzy :

Beautyfieldss pisze...

Oo dobrze wiedzieć !

Eliza P. pisze...

Warto też mieć przeźroczystą kontrurówkę z Essence :D

Justyna pisze...

Ale odcień piękny!

sandraxblog pisze...

świetny kolor :)

Kosmetyczne Pudełko pisze...

Odcień jest piękny, osobiście posiadam jedną konturówkę essence i lubię :)

AniołekZRogami pisze...

Mam i uwielbiam <3 Kolorek mnie zauroczył. Kocham takie róże <3

Kinga Bylina pisze...

Cudowny kolorek :)

Werka.ka pisze...

Fajny kolorek :) i za tą cenę :)

Klaudia Jaroszewska pisze...

jak ma się łądne usta to wszystko na nich ładnie wygląda:)

Wdowa Po Stalinie pisze...

uwielbiam takie kolorki :) mam tę konturówkę, ale w odcieniu krwistej czerwieni :)

Kasia Szewczyk pisze...

Odcień jest cudowny!

KosmetykoFanki pisze...

Pięknie się prezentuje na ustach :)

Klaudia pisze...

Piękny kolor!

Beata Orlańska pisze...

Pasuje Ci taki kolor :)

Cherrr pisze...

Mam 4 konturówki z essence i uwieeelbiam je. :D

detectivebeauty pisze...

Ja mam póki co jedną konturówkę ale bardzo ją lubię :)

detectivebeauty pisze...

Ja mam póki co jedną konturówkę ale bardzo ją lubię :)

becomingbeauty pisze...

masz przepiekne usta ;)

Aleksandra Francikowski pisze...

Dużo dobrego słyszałam o konturówkach z Essence :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.