niedziela, 21 czerwca 2015

Zachciewajki z SheIn i coś dla Was...


 Hej! Dzisiaj mam dla Was moja listę życzeń ze sklepu SheIn oraz małe rozdanie dla Was! Ostatnio bardzo polubiłam się z  okularami, dlatego coraz częściej wyszukuję ich na azjatyckich stronach. Moja miłość do dużych naszyjników nadal trwa, dlatego taki też Wam dziś pokażę!

1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK
4. KLIK
5. KLIK



1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK
4. KLIK
5. KLIK

1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK
4. KLIK
5. KLIK





Dowolna rzecz ze sklepu trafia do:
cuddeklaudia@gmail.com



Udostępnij ten wpis

11 komentarzy :

UpitaKubisiemx3 pisze...

Muszę przyznać, że widzę tutaj naprawdę ładne rzeczy.:)

Jestem Kalina pisze...

Cudowne !

Sugar Ivett pisze...

Świetny blog, z pewnoscią będę wpadać tutaj częściej :D
http://sugarivett8.blogspot.com/

Margie pisze...

Świetne rzeczy. ^^

Magdalena B pisze...

wysłane ;D

Aneta Wnuk pisze...

poszło :)

Ewelina pisze...

Wysłane :)))
Śliczne wszystko!!!! :D

I am Allexandra pisze...

Zgłoszenie przesłane :)

Eulallia e-blondynka pisze...

Wysłałam i ja :)

Dominika Gałęzowska pisze...

Zgłoszenie wysłane :)

Anonimowy pisze...

zgłosiła sie zwycięzczyni ? :D

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.