piątek, 12 czerwca 2015

Złoto w pudełeczku czyli Awesome metals foil od MakeUp Revolution


  Metaliczna folia do powiek MakeUp Revolution czy też cień w kremie jak kto woli marzyła mi się od dawna. Jako sroka uwielbiam błysk i wszystko co się świeci. Zamówiłam ją przy okazji zamówienia ze strony Kosmetik4less.


Zdecydowałam się na odcień Rose gold i trafiłam idealnie!



W zestawie mamy samą folię, płyn oraz blaszkę do mieszania. Osobiście raczej nie używam tego płynu i folię nakładam bezpośrednio na powiekę palcem. Folia ma bardzo ciekawą konsystencje, troszeczkę przypomina mi cienie w kremie. 


Już niewielka ilość daje bardzo ładne, mieniące się wykończenie. Cień trzyma się na powiece od rana do wieczora. 

Kolor jest niesamowity, efekt jak daje również!

Folii powoli staje się moim uzależnieniem i używam jej niemal codziennie!


Udostępnij ten wpis

20 komentarzy :

Aleksandra Francikowski pisze...

Rewelacyjny i piękny produkt! :)

Magdalena pisze...

Piękny kolor!

Klaudia pisze...

Ja mam srebrną i uwielbiam!

Modna Dziewczyna pisze...

wiele osób ją chwali! Przyznam, że teraz na lato taki błysk jest idealny <3

kalina pisze...

Piękny kolor! Ja też uwielbiam wszystko co się świeci :D

Science Woman pisze...

muszę sobie jeden taki sprawić, choć zwykłe, ale dobrze napigmentowane metaliki w połączeniu z duraline dają identyczny efekt:)

Cherrr pisze...

Już od jakiegoś czasu zbieram się żeby sobie kupić ten cień i zawsze mi jakoś wyleci z głowy gdy zamawiam kosmetyki. :D

Kaś. Klub Kosmetyczny pisze...

Kolor cudny ale mi folia się kojarzy z czymś aż lustrzanym.

Polinska pisze...

Hm, nigdy o tym nie słyszałam, ale prezentuje się cudownie :)

Polinska pisze...

P.S Chciałabyś może nowy design bloga? Chętnie bym się podjęła wykonania :) (Nie musisz publikować tego)

sandraxblog pisze...

pięknie wygląda! :)

Kinga Bylina pisze...

Chciałabym :)

Miodzia pisze...

ale śliczny!
Miooodziablog-klik <3

Agata Samulak pisze...

ale ślicznie wygląda!

Kosmetyczna Obsesja pisze...

Strasznie kusi mnie ten produkt, chyba będę musiała go w końcu zamówić.

Anita Ryszka pisze...

bardzo ładnie to wygląda :)

http://anicix.blogspot.com/

Werka.ka pisze...

Pięknie !!! Mega efekt :)

Karo Karo pisze...

ciekawe :)

An gie pisze...

Te folie są cudowne :)

Klaudia Jaroszewska pisze...

łądny efekt :) taki błysk mi się podoba :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.