niedziela, 26 lipca 2015

Airbrush legs od Sally Hansen!


  Rajstopy z sprayu chodziły za mną od kilku lat jednak zawsze coś mnie od nich odciągało. Boje się samoopalaczy, wiec wydawało mi, że i z nimi sobie nie poradzę. Ostatnio pokazywałam Wam balsam z Bielendy, który sprawdza się u mnie bardzo dobrze, jednak na deszczowe dni czy chociażby na ręce nie nakładam go, ponieważ boję się, że przy kontakcie z wodą zrobią mi się plamy. W takich wypadkach rajstopy sprawdzają się genialnie!



Do wyboru mamy kilka odcieni, ja mam medium glow, który wygląda dobrze nawet na dosyć bladych osobach. Spryskuję nim ciało, tak jak mówiłam nie tylko nogi, ale i ręce po czym staram się równomiernie rozprowadzić. Zajmuje mi się trochę więcej czasu niż CC z Bielendy. Efekt widać natychmiast, wiec wszelkie niedociągnięcia łatwo jest poprawić.


Na skórze wyglądają bardzo ładnie, naturalnie. Nogi są wygładzone, a wszelkie żyłki zakryte. 


Co najważniejsze efekt jest trwalszy niż w przypadku co z Bielendy. Jednak i ze zmyciem go nie ma problemów, żel pod prysznic i woda dają sobie radę!



Rajstopy dostępne są na stronie Powerlook.pl



Udostępnij ten wpis

18 komentarzy :

Łukasz Bier pisze...

MAm z Lirene również świetnie się sprawdza :)

Magdalena pisze...

Uzywam ich od kilku lat i uwielbiam.

Beata Orlańska pisze...

Musze ja zamowic, bo wiele osob je zachwala!

Beautyfieldss pisze...

Ja aktualnie nie potrzebuję :D tak czy siak mega gadżet

Miss Katarina pisze...

są cudne :D uwielbiam je

Karolinaszymanowicz pisze...

Dokladnie tak !

Panna Michalina pisze...

Słyszałam, że jak ma się przesuszoną skórę lub nie do końca ogoloną to już nie wyglądają tak efektownie, to prawda?

kalina pisze...

Na takiej skórze to nic dobrze nie wygląda. Więc po to się nawilża, peelinguje i depiluje przed aplikacją takiego produktu. Używam tych rajstop od roku i jestem na tak, na ręce także czasami nakładam :)

kalina pisze...

Ja także mam, ale jak dla mnie trochę inne wykonczenie mają.

Modna Dziewczyna pisze...

Muszę popatrzeć kolory w googlach i sobie sprawić takie cudo na wesele, bo nogi straasznie ciężko jest mi opalić :/

Natalia - juicy raspberry pisze...

Mam na nie ochotę, bo dużo osób je chwali :)

KosmetykoFanki pisze...

Mam , fajnie się u mnie sprawdzają :)

KosmetykoFanki pisze...

Mam , fajnie się u mnie sprawdzają :)

Klaudia Jaroszewska pisze...

Jakie szczuple nóżki :)

żaneta serocka pisze...

używam tych rajstop od 4- 5 lat i nie zamienię na żadne inne, to mój letni hit.

Kinga Bylina pisze...

Nigdy nie miałam rajstop w sprayu, teraz mam wielką ochotę żeby je przetestować :-)

Zakochana w kolorkach Paulina Pieśla pisze...

Ja kiedyś miałam z jakiejś firmy i wyrzekłam się do końca życia.

Czarny Kleks. pisze...

Nigdy nie używała rajstop w sprayu, ale muszę wypróbować :)
MÓJ BLOG - KLIK

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.