piątek, 17 lipca 2015

Choies na wakacje czyli rozdanie...


  Lato mamy już w pełni, dlatego razem ze sklepem Choies mamy dla Was małe rozdanie. Tym razem sklep skontaktował się ze mną w sprawie stoi kąpielowych. Sama nie mam potrzeby zamawiać go dla siebie, dlatego chciałabym aby któraś z Was miała okazje jeszcze w tym roku poopalać się w nowym stroju.



1. KLIK  2.KLIK  3.KLIK

1. KLIK  2.KLIK  3.KLIK

1. KLIK  2.KLIK  3.KLIK

1. KLIK  2.KLIK  3.KLIK



Wystarczy, że do 27 lipca wypełnicie poniższy formularz:
Wyniki 28 lipca post tym postem. Wygrywa jedna osoba.

Wygrywa: closet.anatomy@onet.pl
Proszę o adres na angelabloguje@gmail.com



Udostępnij ten wpis

20 komentarzy :

Anitt W pisze...

Aaaa tyle wspaniałych strojów. Udział wzięty <3

Andzia There pisze...

Mam starszną faze na bikini w tym roku :Dhttp://www.andziathere.pl/

Margie pisze...

Śliczne te stroje. <3

Agnieszka Winciorek pisze...

Biorę udział<3 są śliczne!

Klaudia Jaroszewska pisze...

jeden mnie urzekł :)

Klaudia M pisze...

Biorę udział :)

lu ciam pisze...

Piękne są :)

Adi Bloguje pisze...

Piękne, aż ciężko się zdecydować :) Biorę udział

Kinga pisze...

Cudowne :))

rudy włos pisze...

Stroje ładne ale na mój spory biust nawet L będzie małe, więc nie skorzystam

MilionThoughts94 pisze...

Stroje mega. Wzięłam udział :)

Nat Moon pisze...

Te stroje są mega! Wzięłam udział x

W wolnej chwili zapraszam do siebie!
the-fight-for-a-dream.blogspot.com

poloniamartyna pisze...

gotowe

I am Allexandra pisze...

Śliczne stroje :)

Miriam Prz pisze...

gotowe :)
przy okazji obserwuje :)

angelika ♥ pisze...

gotowe

tester Warkoś pisze...

Jeden strój jest moim marzeniem od lat! Może uda się wygrać bo kasy brak...
Świetny wybór. :)

Anonimowy pisze...

kiedy wyniki?

Daga Lantiva pisze...

Czekamy na wyniki :) !

Nadia pisze...

Czekamy z niecierpliwością na wyniki! :D

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.