piątek, 31 lipca 2015

Freedom i ja czyli nowości kosmetyczne!


 Jakiś czas temu na stronie Kosmetik4less zobaczyłam nieznaną mi markę Freedom, która nie ukrywam bardzo przyciągnęła moję uwagę. W chwili gdy wybierałam co chciałabym mieć nie wiedziałam, że produkty pojawią się w Polsce. Teraz możecie znaleźć je w wielu internetowych drogeriach w bardzo przystępnych cenach. Ja dziś odebrałam paczkę od kosmetik4less i chciałabym pokazać Wam te kosmetyki z bliska.





Zdecydowałam się na paletkę do brwi w odcieniu medium dark.



Róż do policzków w pięknym soczystym kolorze czyli odcień Rare.

Korektor do twarzy odcień light.


Skusił mnie także pojedynczy cień nude.

Nie mogłoby się obejść bez czegoś do ust i tutaj wybrałam kolor  True power oraz Untouched.


I o tego fixing spray do utrwalania makijażu.


 To tyle z moich nowości. Używałyście już kosmetyków Freedom?












Udostępnij ten wpis

14 komentarzy :

Panna Michalina pisze...

Pozazdrościć <3 Cudowności! :) Jestem ciekawa Fixera ;)

Natalia - juicy raspberry pisze...

Ta marka jest mi póki co zupełnie obca, ale chętnie sprawdzę co ciekawego mają jeszcze w ofercie ;)

Klaudia pisze...

jakie cudeńka! Pokaż róż z bliska, bo wyglada meega <3

Beata Orlańska pisze...

Nie znam Freedom, ale po Twoim poscie aż muszę coś zamówić! róż jest uroczy.

Modna Dziewczyna pisze...

Wow <3 ale dobroci

Karolinaszymanowicz pisze...

Widziałam, że wchodzi Freedom do Polski. Jeszcze nic nie zamówiłam, ale upatrzyłam sobie kilka perełek!

Eveline Bison pisze...

Pierwszy raz widzę te markę, ale wydaje sie byc interesująca :) zainteresował mnie ten produkt do brwi:)

Evelinn pisze...

Może kiedyś przy okazji przygarnę jakąś szmineczkę :)

Łukasz Bier pisze...

pierwsze widzę te kosmetyki hmm

Okiem Pozytywnej28 pisze...

wyglądają bardzo interesująco ;)

Klaudia Jaroszewska pisze...

nie używałam, ale wyglądają bardzo dobrze ;)

Angela pisze...

Pokażę, pokażę :)

Angela pisze...

Ja już mam kilka kosmetyków, które chce zamówić :D

Shonali pisze...

Ale dobroci :) Róż pięknie wygląda :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.