środa, 29 lipca 2015

Kosmetyki mineralne i ja czyli nowości od Lily Lolo


 Kosmetyki mineralne coraz częściej pojawiają się w naszych kosmetyczkach. Lily Lolo to jedna z lepszych i najczęściej zachwalanych jakie widziałam. Nie ukrywam, że jestem pod wielki wrażeniem ilości kosmetyków jakie mają w swoim asortymencie. Dużym plusem jest także oprawa graficzna, bo zawsze zwracam na to dużą uwagę. Jakiś czas temu w moje ręce wpadły pierwsze kosmetyki Lily Lolo, które namiętnie testuję, ale nie miałam Wam jeszcze okazji ich pokazać. 



Zestawu do brwi byłam chyba najbardziej ciekawa. Przyglądałam mu się od kiedy tylko pojawił się w sprzedaży. Wybrałam dla siebie najciemniejszy odcień czyli dark.

Mam także podkład mineralny w odcieniu china doll oraz pędzel do jego aplikacji czyli super kabuki.


Do tego wybrałam także puder mineralny flawless silk, o nim także słyszałam wiele dobrego.

Nowością Lily Lolo jest krem bb, który również bardzo mnie zainteresował. Wybrałam najjaśniejszy odcień jakim jest fair.

Tak prezentują się moje nowości z Lily Lolo. Koniecznie dajcie znać czy miałyście jakiś z tych kosmetyków? Może polecacie mi coś innego?



Udostępnij ten wpis

20 komentarzy :

Klaudia pisze...

Ja mam ten zestaw do brwi i jest świetny. Mam także bronzer Honolulu i rownież go sobie chwalę :) Teraz zamówiłam róż, więc zobaczymy czy też go polubię!

Beata Orlańska pisze...

Pokaż zestaw do brwi z bliska! Ja mam jedynie korektor Blondie coś tam coś i lubię nakładać go na kremy bb.

Modna Dziewczyna pisze...

Nie znam tych produktów, więc wszystkiego jestem ciekawa!

kalina pisze...

Nie miałam jeszcze minerałów, ale naczytałam się wieeele dobrych słów!

Magdalena pisze...

Mam ten be be krem i jest okropny! Nic nie kryje, wałkuje się i jest tragiczny. Puder mam, ale matujący i jest najlepszy!

MartynaL pisze...

Jeszcze nie miałam nic tej firmy, więc jestem ciekawa kilku produktów ;3

Panna Michalina pisze...

Oj, słyszałam wiele dobrego :)

Beautypedia patt pisze...

sporo o nich słyszałam, sama jednak nie posiadam żadnego kosmetyku mineralnego pomimo, że już głęboko myślę o kupnie chociaż jednego dla próby :)

Joanna pisze...

Wszystkie te produkty uwielbiam! :D Najbardziej zestaw do brwi!

Marta Ostr - pielęgnacja zawsze spoko! pisze...

jeszcze nie miałam nic LL, ale niedługo mam zamiar sobie sprawić podkład :)

Beat The Boredom pisze...

Nie miałam jeszcze żadnych mineralnych kosmetyków - oprócz jednego mineralno-naturalnego mix'a z TkMaxxa, który normalnie kosztuje ponad 100 zł i byłam totalnie niezadowolona... Dlatego troszkę się ich obawiam, ale w końcu muszę się przełamać! :)

Agata Samulak pisze...

te kosmetyki to moje marzenie ;)

Simply-beauty-blog pisze...

Super sprawa, ja dopiero raczkuję w mineralno- kosmetykowym świecie :)

Simply-beauty-blog pisze...

Zapraszam również do mnie KLIK :)

Beautyfieldss pisze...

Oooo bardzo chetnie sprobowalabym produktów lily

Zakochana w kolorkach Paulina Pieśla pisze...

a ja nie posiadam nic :)

Miodzia pisze...

ja niestety nie posiadam żadnego produktu z Lily Lolo, ale chyba czas nadrobić te zaległości ;)
pozdrawiam :D
Miooodziablog-klik <3

Kinga Bylina pisze...

Bardzo lubię ich kosmetyki :)

Klaudia Jaroszewska pisze...

Też mi się podoba ich wygląd :)

lacquer-maniacs pisze...

Z pudrów Lily Lolo miałam Flawless matte, który świetnie matował buzię, a do tego dawał efekt Photoshopa. Aczkolwiek podobno Flawless Silk daje lepszy :) Ostatnio z marki kupiłam sobie pomadkę i jestem w niej zakochana :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.