środa, 22 lipca 2015

Real Techniques na Dresslink?


  Jakieś dwa miesiące temu na stronie Dresslink w dziale z nowościami wypatrzyłam zestaw pędzli, który na zdjęciu wyglądał identycznie jak Real Techniques. W sumie zamówiłam je z czystej ciekawości, co może mi przyjść. Posiadam oryginalny zestaw, a raczej dwa pędzle z niego, bo resztę gdzieś pogubiłam. Na paczkę czekałam z niecierpliwością, a kiedy przyszła powiem szczerze, że bardzo miło się zaskoczyłam.


O dziwo jest to oryginalny zestaw, nie widzę różnic między tym z Dresslink, a tym, który zakupiłam w nas w internetowej drogerii. Chociaż nie, jest różnica, a mianowicie cena, bo na chińskiej stronie razem z wysyłką zapłaciłam jakieś 8 dolarów.



Zestaw przyszedł do mnie razem z pokrowcem, na którym widnieje metka Real Technique.

Pędzle są miękkie, nie gubią włosia. Przy dosyć częstym myciu, bo robię to dwa-trzy razy  w tygodniu nadal wyglądają tak jak na początku.

Jestem pod ogromnym wrażeniem, bo mimo chęci nie widzę żadnej różnicy między pędzlami, które już miałam, a tymi, które przyszły do mnie z Dresslink











Pędzle są dostępne tutaj. Z tego co widziałam są jeszcze dwa inne zestawy.


Udostępnij ten wpis

19 komentarzy :

Magdalena pisze...

Szusz je ostatnio pokazywała! Ja sobie zamówiłam ten i ten kolorowy zestaw, więc czekam z niecierpliwością na przesyłkę :D

Klaudia pisze...

wow! Pierwszy raz widzę, że jestem w szoku.

Beata Orlańska pisze...

Tez widziałam. Zagraniczne vlogerki porównywały je i faktycznie jest to identyczny zestaw tylko tańszy!

Anna_Antonina pisze...

ale czad! Zamówię je sobie przy najblizszym zamówieniu na Dresslink.

Andzia There pisze...

Widziałam je nie raz , kurcze jak bede miała współpracę to na pewno je wezmę, jedne dla mnie drugie dla przyjaciółki ;)

Kliknij w link na koncu tego posta, zostaw komentarz a polecę Twój blog w kolejnym wpisie!

Kinga Bylina pisze...

Ja właśnie szukam jakiegoś dobrego zestawu pędzli :)

Chocolate&Chocolate pisze...

Wow, identyczne :D

Klaudia Jaroszewska pisze...

ładne ;) ale mi wystarczają trzy [pędzle do wszystkiego ;)

Malinka M. pisze...

Czyli warto czasem poszukać , skoro są identyczne to rzeczywiście po co przepłacać :)

Anna / Kosmetykoholizm pisze...

Ale... to są faktycznie RT czy są po prostu tak dobrze zrobione?

Magda Gontarz pisze...

no super!! Ale ja jeszcze nie zamawiałam na ich stronce..

Kosmetyczna Obsesja pisze...

A to ciekawostka!

Kochana, pomożesz mi? Wystarczy kilknąć w któryś link pod odpowiednim zdjęciem w pierwszym poście na blogu :). Będę bardzo wdzięczna.

Justyna pisze...

Teraz wszystkie się rzucą na te zestawy :-D

Anna Grzybowska pisze...

zamawiam. Uwielbiam pędzle RT.

Anita K pisze...

na pewno zamówię te pędzle, już ostatnio o nich myślałam :)

Natalia - juicy raspberry pisze...

Szok. Trzeba zamówić :D

Kasia Szewczyk pisze...

Chyba się na nie skuszę ;]

Marta Ostr - pielęgnacja zawsze spoko! pisze...

Lubię pędzle RT :)

Beautyfieldss pisze...

Bardzo lubię pędzle RT i ciesze sie, ze staja sie bardziej dostepne

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.