niedziela, 5 lipca 2015

Siarkowa pielęgnacja twarzy czyli mydło i tonik siarkowy Barwa


  Wczoraj wspominałam Wam o dwóch kremach z firmy Barwa, które naprawdę polubiłam. Tym razem chciałabym opowiedzieć kilka słów o mydle siarkowym oraz toniku.



Mydło siarkowe to zdecydowanie mój ulubiony kosmetyk z całej tej serii. Ma bardzo specyficzny zapach, ale przy dłuższym stosowaniu nie przeszkadza mi już. Używam go codziennie rano i wieczorem. Mydło idealnie oczyszcza skórę, mam wrażenie, że zmyje wszystko. Skóra po jego zastosowaniu jest świeża, gładka i oczyszczona.Nie zauważyłam aby wysuszał czy podrażniał moją skórę.
Tonik siarkowy to również świetny produkt! Używam go dwa razy dziennie. Bardzo dobrze odświeża skórę, zmniejsza widoczność porów. Nie podrażnia mojej skóry. Bardzo dobrze matowi twarz.




Siarkowa seria z firmy Barwa bardzo przypadła mi i mojej skórze do gustu. Dobrze sprawdza się przy mojej problematycznej cerze.

Udostępnij ten wpis

16 komentarzy :

Kinga Bylina pisze...

Lubię tą linię, miałam swojego czasu żel, tonik i krem, ten ostatni był najlepszy :)

Alieneczka pisze...

W czasach licealnych wielbiłam ich mydełko ;)

Marzena Makeup & Beauty pisze...

Lubię to mydełko, jednak muszę stosować z umiarem, bo może wysuszać skórę.

kosmetyko holiczka pisze...

Mydła używałam lata temu - teraz to zupełnie nie moja bajka :)

Kosmetyczne Pudełko pisze...

Mydła siarkowego używałam dawno dawno temu, za bardzo wysuszało mi buzię.

pedzlarnia pisze...

mydła siarkowego używam codziennie, a żelu punktowego w awaryjnych sytuacjach, ale zdecydowanie ta seria to coś genialnego

Klaudia pisze...

Mydło mam i fajnie czyści pedzle :)

Beata Orlańska pisze...

Mydło muszę kupić!

Modna Dziewczyna pisze...

koniecznie muszę spróbowac tej serii

kalina pisze...

Czytałam o tym i nie ukrywam, że mnie kusi!

Katarzyna Skok pisze...

ja właśnie zbieram się do zakupu ;)

Mela Nika pisze...

Słabo znam tę firmę :)

Klaudia Jaroszewska pisze...

Zapach mi także przeszkadzal w zelu do mycia twarzy ale jak ty przyzwyczailam się :)

Kasia Szewczyk pisze...

Słyszałam wiele dobrego o tej marce i może na coś się skuszę ;]

Wnętrze Kosmetyczki pisze...

Niestety mydło nie sprawdziło się u mnie :/

Panna Mysia pisze...

Lubię tę linię kosmetyków. Miałam mydełko w kostce i krem matujący. Z obu byłam zadowolona :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.