czwartek, 16 lipca 2015

Wesołe buty z Rosegal...


  Po dosyć nieudanym zakupie zielonych butów, które widziałyście w tym poście postanowiłam spróbować raz jeszcze i zamówić na stronie Rosegal kolejną parę, która bardzo mi się spodobała. Są to niesamowicie pozytywne buty, jeżeli można tak określać obuwie. Czekałam na nie ponad trzy tygodnie, z czego tydzień spędziły gdzieś na poczcie w Polsce, wiec tym razem dosyć długo się naczekałam.


Zazwyczaj noszę buty w rozmiarze 38, ale tym razem zdecydowałam się na 39 i był to doskonały wybór. Obcas ma około 9 cm.



Buty wyglądają świetnie, uwielbiam kolorowe szpilki, które bardzo fajnie ożywiają nawet zywykły czarny strój.


Mają czerwoną podeszew, która wydaje mi się, że szybko może się zetrzeć, ale zobaczymy jak będzie.


Same buty są dosyć wygodne, nie obtarły mnie, wiec to już duży sukces. 



Są dostępne na Rosegal tutaj. Tym razem jest w pełni zadowolona z zamówienia. 


Udostępnij ten wpis

26 komentarzy :

Klaudia pisze...

wow! są obłędne

Beata Orlańska pisze...

Ale cud znalazłaś <3 Uwielbiam takie nietypowe buty :)

Modna Dziewczyna pisze...

Przepiękne buty :)

kalina pisze...

Trochę długo na nie czekałaś, ale faktycznie wyglądają uroczo.

Magdalena pisze...

Ale śliczne. Ja mam bzika na punkcie butów <3

Kasia Szewczyk pisze...

Są cudowne ;]

Magda Gontarz pisze...

odważne :P

Agata Samulak pisze...

o jacie ale cuda!

Anna Grzybowska pisze...

Super te butki

Paula pisze...

Genialne są! :)

Chocolate&Chocolate pisze...

Czytam, czytam i już pomyślałam: szkoda, że nie ma zdjęcia pokazującego jak wyglądają na stopach, a tu proszę - się trafiło na końcu :D Wyglądają pięknie :)

żaneta serocka pisze...

ooo ładniutkie :)

malenka pisze...

Bardzo oryginalne :]

themissydi pisze...

Istne cudo, pozazdrościć! :)

*Nataleczka* pisze...

Haha ale fajne.

Kosmetyczna Obsesja pisze...

Śliczności! :)

Kosmetyczne Pudełko pisze...

Obłędne! ;)

societygirl-testuje pisze...

Cudne!

Natalia - juicy raspberry pisze...

Ja jestem raczej wierna klasyce, ale trzeba przyznać, że wyglądają uroczo :)

Ania pisze...

Pięknośći, ja jedynie przy tego typu rzeczach wolę, żeby wzór jednak się powtarzał na obu butach:)

Zakręcona pisze...

Prześliczne są te buty ;)

Ewelina Dobosz pisze...

Ale kolorowe cudeńka :D :)

Okiem Pozytywnej28 pisze...

Rewelacyjne są :D

Justyna pisze...

Nie w moim stylu, ale to Tobie mają się podobać ;-)

MilionThoughts94 pisze...

Są urocze :D

Anita K pisze...

ale kolorowe ! :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.