poniedziałek, 6 lipca 2015

Włosowe rozterki z Pro keratin refill od L`oreal...


 Keratynowa maska z Kallosa to zdecydowanie mój ulubiony produkt do włosów. Po  wykończeniu trzeciego opakowania postanowiłam poszukać czegoś nowego. Ta trafiłam na maską z L`oreal Pro keratin refill. Po rozjaśnianiu włosów używałam ampułek z tej serii z których byłam bardzo zadowolona. 





Maska ma przyjemny zapach, który niestety nie utrzymuje się długo. Konsystencje typowa dla masek, bardzo treściwa przez co nie tak łatwo nakłada mi się ją na włosy.


Zgodnie z zaleceniami producenta nakładam ją na umyte włosy i trzymać 5-10 minut po czym spłukuję wodą. O dziwo po jej zastosowaniu nie tak łatwo rozczesać włosy. Gdy wyschną są gładkie, nie puszą się, ale zdecydowanie szybciej się przetłuszczają mimo, że nakłam niewielką którą później bardzo dobrze spłukuję wodą.



Ogólnie nie mogę powiedzieć, że jest to zły produkty, ale za taką ceną spodziewałam się czegoś więcej. Gdybym miała polecić dobrą maskę to byłaby to zdecydowanie ta keratynowa z Kallosa, która kosztuje znacznie mniej i dostępna jest w większej pojemności. 

Udostępnij ten wpis

16 komentarzy :

Klaudia pisze...

Piękne masz wlosy ajć <3

Beata Orlańska pisze...

Lubie szampon z tej serii. Włosy to Ty masz śliczne.

Modna Dziewczyna pisze...

Pięknie, zadbane włosy! Ja nie przepadam za Lorelowymi kosmetykami do włosów.

kalina pisze...

Koniecznie muszę spróbować jej na moich włosach!

Magdalena pisze...

Zazdroszczę włosów! Ja używałam całej tej serii i byłam zadowolona. Teraz na tą jasno fioletową się skusiłam i jest świetna!

*Nataleczka* pisze...

A ja jeszcze nigdy jej nie widziałam.

Urszulkka pisze...

Nie słyszałam nigdy o tej masce i chyba jednak nie kupiła bym jej gdybym ja spotkała ;) ja uwielbiam maskę treseme z kreatyną ;) muszę jeszcze napomknąć że masz po prostu cudowne włosy ;)

KosmetykoFanki pisze...

Kallosa keratin uwielbiam <3

Kosmetyczna Obsesja pisze...

Miałam ją i wspominam jako jedną z lepszych masek jakie przyszło mi testować.

Kinga Bylina pisze...

Masz piękne włosy :)

Klaudia Jaroszewska pisze...

nie uzywam masek, jedynie odżywki:)

Kasia Szewczyk pisze...

Masz piękne włosy;]

Kaś. Klub Kosmetyczny pisze...

To ja pozostanę przy kallosach.

Kinga pisze...

Masz piękne włoski ^.^

Wdowa Po Stalinie pisze...

ja mam ogólnie mieszane uczucia co do L'Oreala, mają świetne kosmetyki do włosów, które można kochać i takie, które można nienawidzić...ale Keratynową maskę z Kallosa teraz używam i po pierwszym użyciu muszę przyznać, że jest fajnie, ale żeby powiedzieć coś więcej muszę jeszcze się z nią lepiej zapoznać :) za to cena powalająca, za dyche litr produktu, nigdy tego nie zużyję :D

InfallibleLifestyle pisze...

Lubię kosmetyki do włosów z profesjonalnej linii L`Oreal, ale tej maski akurat nie miałam i chyba faktycznie można znaleźć coś lepszego :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.