poniedziałek, 13 lipca 2015

Zdrowe i twarde paznokcie z Herome...


  Jakiś czas temu moje paznokcie z długich i twardych zmieniły się w bardzo łamliwe i słabe. Zawsze gdy pojawiały się kłopoty decydowałam się na znaną już wszystkim odżywkę z Eveline, która u mnie sprawdzała się świetnie. Niestety tym razem nie poradziła sobie, dlatego poszukiwałam czegoś nowego. Właśnie wtedy na stronie Powerlook.pl znalazłam odżywkę Herome.




Stosowałam ją zgodnie z zaleceniami producenta czyli codziennie przez 14 dni. Już po około tygodni widziałam zmianę na lepsze. Paznokcie stawały się coraz twardsze, nie rozdwajały się, nie pękały. Zauważyłam, że wyrównała się także płytka paznokcia.


Po skończonej czternastodniowej kuracji używam jej raz w tygodniu podczas malowania paznokci. 


Odżywka Herome to ostatnio mój ulubieniec. Bardzo się cieszę, że ją znalazłam i spróbowałam. Genialnie zadziałała na moje paznokcie, dzięki czemu w obecnej chwili są w naprawdę dobrej kondycji. 





























Odżywkę znajdziecie na stronie Powerlook.pl tutaj.


Udostępnij ten wpis

15 komentarzy :

Klaudia pisze...

Pierwszy raz widzę. A jak zakonczyłaś kuracje to nie pogorszyło się?

Beata Orlańska pisze...

U mnie eveline nigdy nie działała :/ Tej muszę spróbować.

Angela pisze...

Absolutnie nie, ja jej teraz tak jak pisałam używam przed malowaniem paznokci raz w tygodniu.

Klaudia pisze...

Super! To muszę ją zamówić. Ściagnęłam ostatnio żele i moje paznokcie to dramat :/ a niestety eveline mnie uczula.

kalina pisze...

Używałam jej lata temu. Nie wiedziałam, ze jest jeszcze w sprzedaży.

Magdalena pisze...

Ja teraz testuje z golden rose, ale jakoś mi nie pasuje. Tą chętnie kiedyś też spróbuję.

Karolinaszymanowicz pisze...

Ja kiedyś jej używałam i pozwoliła mi doprowadzić paznokcie do ładu po kilku miesiącach sztucznych paznokci. Teraz raz na jakiś czas robię kuracje, ale tą niebieską wersją.

Wnętrze Kosmetyczki pisze...

Nigdy jej nie widziałam. Musi być świetnym produktem :D

Klaudia Jaroszewska pisze...

ciekawe czy poradziłaby sobie z moimi paznokciami:)

Beautyfieldss pisze...

Oo to coś dla mnie !

L Pink pisze...

Pierwszy raz moje oczy to widzą :)
Ja używam Eveline 8w1 i spisuje się świetnie, może jak się skończy wypróbuję coś nowego.
Pozdrawiam http://materialisticbeauty.blogspot.com/

Kaś. Klub Kosmetyczny pisze...

Już wiele dobrego o niej słyszałam, trzebaby w koncu wypróbować.

Kinga Bylina pisze...

Nie widziałam jej wcześniej, ja niedawno zamówiłam odżywkę w Avonie i okazała się być bardzo dobra :)

Kasia Szewczyk pisze...

Pierwszy raz widzę ten produkt;]

Karo Karo pisze...

Eveline 8w1 działało cuda na moich paznokciach nawet długo po odstawieniu. Pozniej zechciało mi się poeksperymentować i chyba rzeczywiście wrócę do niej.. Golden Rose 4in1 - nic, zupełnie jakbym bezbarwnym malowała. Sally Hansen nailgrowth miracle (złote opakowanie) - to samo. Sprawdzę jeszcze Regenerum, może to zdziała cuda :P

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.