czwartek, 20 sierpnia 2015

Liquid Camouflage czyli nowy kryjący korektor Catrice!


  Kremowy kamuflaż Catrice to jeden z najpopularniejszych kosmetyków tej firmy. Przez wielu kochany, sama zawsze muszę mieć go w swojej kosmetyczce. Nic nie potrafi tak dobrze kryć jak on. Od września obok małego okrągłego słoiczka z kremową zawartością w szafie Catrice pojawi się płynna wersja kamuflażu. Początkowo była sceptycznie nastawiona, bo skoro już jest ten jeden jedyny, najlepiej kryjący i uwielbiany przez wszystkich, czy coś innego może mu dorównać?

Jak obiecuje nam producent Liquid Camouflage to płynny, mocno kyjący i niezwykle trwały korektor. Możemy stosować go pod oczy, na zaczerwienienia, a także na tatuaże.



Dostępny będzie w dwóch odcieniach. Ten jaśniejszy 010 Porcellain w przeciwieństwie do słoiczkowej wersji jest nieco mniej żółty, ma więcej neutralnych odcieni przez co lekko wpadać w róż. Natomiast 020 Light Beige to nieco ciemniejszy, bardziej zółty odcień, który teraz jest dla mnie idealny.



Korektor ma bardzo przyjemną konsystencje, bardzo ładnie da się z nim pracować, ale trzeba szybko działać, bo w mgnieniu oka zastyga. Dla mnie jest to ogromny plus, ponieważ mam pewność, że zostanie na swoim miejscu przez wiele godzin. Tak też się dzieje. Ma bardzo dobre krycie, nie zostaje w tyle jeżeli chodzi o jego starszego kremowego brata.  Ani jego ani wersji w słoiczku nie nakładam jednak pod oczu, bo dla mnie i tak jest on za ciężki na tą okolicę, zresztą nie mam dużych cieni, wiec krycie nie jest mi potrzebne. 





Jestem bardzo mile zaskoczona i nie ukrywam, że właśnie odkryłam mojego nowego ulubieńca. Przez tą płynną konsystencje, która zastyga na mojej skórze jest nieco trwalszy niż wersja w słoiczku także z pewnością Liquid Camouflage trafia do mojej kosmetyczki.


Z tego co wiem nowa wersja od września będzie dostępna w szafach Catrice. Jego cena to 14,99 zł, ale nie martwcie się wersja w słoiczku nadal zostaje. Jednak polecam spróbować tej nowej.


Udostępnij ten wpis

29 komentarzy :

LadyAggu pisze...

Zainteresowałaś mnie tym kosmetykiem. Będę musiała się rozejrzeć we wrześniu :) Cena bardzo korzystna :)

Klaudia pisze...

O <3 muszę go mieć, ależ nowina!

Beata Orlańska pisze...

Super! Uwielbiam ten w słoiczku, ale ten mnie kusi!

Modna Dziewczyna pisze...

Ciekawe! Ja ten w słoiczku średnio lubię, bo u mnie on nawet przypudrowany słabo się trzyma, ale ten chętnie spróbuję.

kalina pisze...

o ciekawe :) Myślę, że też go kupię jak już będzie

wildstrawberryand pisze...

Mam wersję w słoiczku i ją uwielbiam :)
Muszę wypróbować tą nową wersję.

Kosmetyczne Pudełko pisze...

Muszę wypróbować :)

zuzannaposzukuje pisze...

Muszę go mieć! :)

rudy włos pisze...

jestem pod wrażeniem, z pewnością będę go wypatrywać

esPe pisze...

Lubię wersję ze słoiczka, więc pewnie i ta będzie mi odpowiadać :)

Strudelka 111 pisze...

Bardzo lubie Catrice, jednak jeżeli korektor szybko zasycha to już dla mnie mała wada, ale dzieki temu pewnie ma wlasnie fajne krycie.

Ewelina Dobosz pisze...

I już wiem co będę kupować niedługo na urlopie w Pl :) Super notka Kochana :)

Kosmetyczna Obsesja pisze...

Niedługo będzie mój! :D

Beat The Boredom pisze...

W moim mieście żadna drogeria nie ma szafy Catrice, a to jedna z moich ulubionych firm. :( I co, i nie spróbuję tej nowości, a tradycyjny kamuflaż jest moim ulubieńcem! :)

kosmetyko holiczka pisze...

Chcę :< Jednak o wiele bardziej lubię płynne korektory niż te w formie stałej ;))

Kinga Bylina pisze...

Po prostu muszę go mieć :)

K. Kasieńka pisze...

Już widzę, jak nigdzie nie będzie dostępny. ;D

Kashmir Look pisze...

Świetnie! Właśnie szukam dobrego płynnego korektoru :)

zamigotalswiat pisze...

Ja bym chciała kupić jakakolwiek wersję.. Gdzie Wy kupujecie kosmetyki tej marki ? :(

Trii pisze...

Super! Uwielbiam wersję w słoiczku, tylko ona jest w stanie przykryć moje ogromne cienie pod oczami. Z chęcią przetestuje wersję płynną, o ile tylko uda mi się ją dorwać w drogerii ;)

Kasiaaa pisze...

Dobrze wiedzieć, że jest nowa wersja tego słynnego kosmetyku :-)

Anna_Antonina pisze...

oo to już wiem co będzie rozchwytywane w naturze. Dobrze, że blisko pracuje, więc uda mi się kupić.

Antuanette pisze...

Wygląda fajnie :)

Zapraszam na mojego świeżutkiego bloga:
http://minimalist-lover.blogspot.com

Kasia Szewczyk pisze...

Spróbuje pod oczy, ponieważ mam tragiczne cienie i myślę, ze powinien się u mnie sprawdzić ;]

Simply-beauty-blog pisze...

W poniedziałek lecę do Natury i na 100% kupię:) Camouflage z Catrice to mój #1 od długieeeego czasu :D
Zapraszam również do mnie, nowy post i możliwość przetestowania maseczki Pilaten KLIK :)

Klaudia Jaroszewska pisze...

widziałam je już ;)

Panna Mysia pisze...

Żadnej z wersji - tego i w słoiczku nie stosowałam, ale nowszą wersję chętnie bym wypróbowała, bo lubię takie sposób nakładania korektora.

White Peony pisze...

Wersję w słoiczku bardzo lubię, na pewno wypróbuję też ten ;)

Anonimowy pisze...

Jest już gdzieś dostępny?

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.