Paesebox czyli co kryje tajemnicze pudełeczko.


 Jeżeli śledzicie mojego bloga dłużej dobrze wiecie, że kosmetyki Paese poznałam dzięki im boxom, które pojawiają się w sprzedaży co jakiś czas. Od kilku dni do końca miesiąca możecie zamówić najnowszą edycje Paesebox. Koszt takiego pudełaczka to 39 zł. W pudełeczku znajdziecie siedem pełnowymiarowych kosmetyków. Dziś rano dotarło do mnie moje pudełeczko z bardzo trafioną zawartością!


W pudełeczku znalazłam Beauty Crem w odcieniu light beige. Róż do policzków odcień numer 52. Puder ryżowy, który jak wiecie uwielbiam, ale teraz widzę, że ma zmienione opakowanie.

Dostałam także maskarę oraz nawierzchniowy lakier matujący oraz piękny różowy lakier do paznokci. 


Jak same widzicie, zawartość jest świetna! Za cenę 39 zł mamy aż siedem kosmetyków, które jak u mnie są trafione i nie mam nawet na co ponarzekać.











Udostępnij ten post