wtorek, 18 sierpnia 2015

Pędzle, pędzle i czekoladki czyli przesyłka od Ladyqueen


 Jakiś czas temu odezwała się do mnie Pani ze sklepu Lady Queen czy chciałabym sobie coś u nich wybrać. Powiem szczerze, że nie bardzo mam ochotę na tego typu współprace, dlatego nie odpisałam. Jednak po jakimś czasie dostałam ponownego maila i postanowiłam spróbować. Na przesyłkę czekałam około miesiąca.

Pierwszą i główną rzeczą jaką wybrałam jest zestaw pędzli Ecotools. Nie mnie oceniać czy jest oryginalny czy też nie. Miałam identyczny dwa lata i sprawdzał się świetnie, dlatego wymieniłam go na nowy. 








Do tego typowo do zdjęć wzięłam pomadki w kształcie czekoladek. Widziała je na Instagramie i zawsze mi się marzyły. Myślę, że będą fajnie wyglądały na zdjęciach. Jest jeszcze kilka innych kształtów do wyboru.






























Udostępnij ten wpis

19 komentarzy :

Klaudia Jaroszewska pisze...

fajne pędzelki ;)

Blantt pisze...

Fajne te pomadki :)
kasiaboryszkowska.blogspot.com

Szczera Marchewka pisze...

Wiadomo, pędzle zawsze się przydają, ale te pomadki są cudowne.<3

zakupowyodwyk pisze...

mam kilka pędzli od EcoTools i jakoś nie przepadam :(

Beat The Boredom pisze...

Pędzelki ładne, naturalnie wyglądają. :) A pomadki, mniam, mniam! :))

Chocolate&Chocolate pisze...

Miałam błyszczyki-babeczki ;) Słodka jest ta z "myszką" ;) Pędzle Ecotools strasznie mnie odrzucają wizualnie, bo wyglądają jak typowe pędzle z "chinola" ;) Zresztą kupiłam kiedyś niemal identyczne w Biedrze za 5 zł/zestaw ;)

societygirl-testuje pisze...

Świetna pędzelki! :)

Kinga Bylina pisze...

Pędzelki bardzo mi się podobają, chętnie sama bym takie przygarnęła :)

Adziaem pisze...

pędzelki wyglądają na bardzo dobre :)

esPe pisze...

Opakowania pomadek - cudne!

Maddielook pisze...

Pomadki wyglądają świetnie! :)

maddieloook.blogspot.com

Magdalen pisze...

Pomadki mają słodkie opakowanie :)

Kasia Szewczyk pisze...

Pędzle prezentują się bardzo fajnie ;]

Beautyfieldss pisze...

Ooo nie mam żadnych pędzli z EcoTools, ciekawa jestem jak się sprawdzają :>

Zakręcona pisze...

Mam jeden pędzel z ecotools i jest super ;))

Klaudia pisze...

Mam ten zestaw tylko, ze z Sammydress. Jakoś nie mogę na niego narzekać.

Beata Orlańska pisze...

Te pomadki są słodkie!

Modna Dziewczyna pisze...

Pędzle z ET były moimi pierwszymi, ale teraz te drewniane rączki mi zbrzydły. Wolę białe z Nanshy, które zamówiłam po Twoim poście

Panna Mysia pisze...

Pędzle wyglądają pięnie, ale serce moje skradły te smakowicie wyglądające pomadki. Nawet nie wiedziałam, że takie są!

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.