wtorek, 25 sierpnia 2015

Podkład Lily Lolo w duecie z pędzlem super kabuki


 Nigdy nie spodziewałabym się, że podkład mineralny będzie moim letnim ulubieńcem. W czasie ogromnych upałów jakie trwały prawie połowę sierpnia kiedy każdy inny podkład wyglądał na twarzy strasznie to właśnie Lily Lolo był genialnym pomocnikiem. 



Ja posiadam odcień China Doll i jest bardzo ładny, jasny o dosyć neutralnym odcieniu.
Podkład bardzo ładnie kryje, czego totalnie się nie spodziewałam. Wygląda na skórze bardzo naturalnie, ale zakrywa wszystko co trzeba. Jedyne co to podkreśla suche skórki, dlatego trzeba nieco bardziej zadbać o pielęgnacje. 
 Nie mam problemu z ważeniem się, idealnie współpracuje z kremami do twarzy jakich używam. Nawet przy wysokich temperaturach spisał się, nienagannie utrzymywał się przez cały dzień. Dobrze nakłada mi się na niego zarówno bronzer jak i róż.
Do jego aplikacji używam pędzla Super Kabuki. Ma bardzo miękkie, syntetyczne włosie.
Dawniej do minerałów używałam pędzli typu flat top i często zdarzały mi się plamy, nierównomiernie nałożony podkład. Jednak z tym pędzlem kabuki nie ma najmniejszego problemu.
Pędzel razem z podkładem tworzą zgrany duet. Są moimi wielkimi odkryciami i żałuję, że dopiero niedawno trafili do mojej kosmetyczki.




Udostępnij ten wpis

12 komentarzy :

KosmetykoFanki pisze...

Uwielbiam ten podkład mineralny <3

Andzia There pisze...

Błąd w tytule, a raczej zabrakło literki :P
Nie przekonują mnie te podkłady, jakos tak no nie wiem na sucho ? i że to kryje nieee, wolę standardowy podkład :D

www.andztahere.pl Wejdz na mojego bloga a polecę Cię w kolejnym poście



Moj profil na Vinted - klik

Minimalnia pisze...

Podkłady mineralne kuszą mnie już od dawna, ale przeraża mnie efekt pudrowości na twarzy :(
Pozdrawiam, minimalnia.blogspot.com

Malinka M. pisze...

Mam coraz większą chęć na ten podkład :) Prawda,latem podczas upałów wszystko inne po za mineralnymi po prostu spływa albo waży się na twarzy .

Klaudia pisze...

Też tak myślałam dopóki nie spróbowałam. Teraz nie zamienie minerałow na zwykły podkład

Beata Orlańska pisze...

Otóż to. Ja lubie minerały latem, ale zimą muszę mieć coś cieższego :)

Modna Dziewczyna pisze...

Zamówię kilka próbek, bo koloru nie dobiorę inaczej. Taki pędzel znacznie lepszy niż flat top, sama kiedyś używałam tylko tych i plamy były.

Kinga Bylina pisze...

Mam i uwielbiam :)

Panna Dziobakowa pisze...

jeszcze nigdy ni mialam z tej firmy!
pędzel swietny do torebki!
buziaki!
zapraszam do mnie :)

Beata Orlańska pisze...

uwielbiam go! najleprzy mineralny podkład!

kalina pisze...

ja także ;)

Klaudia Jaroszewska pisze...

fajny pędzel :)

zapraszam na rozdanie :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.