piątek, 21 sierpnia 2015

ROMWE moim oczami i coś dla Was..


  Wiele razy pisałyście mi, że Romwe to sklep warty uwagi. Nie ukrywam, że miałam kilka propozycji od nich, ale dopiero teraz postanowiłam spróbować. Dogadałam się z nimi, że będę miała też coś dla Was, bo lubię takie małe rozdania. Przeglądałam co tam ciekawego pojawiło się na Romwe i zdecydowanie najbardziej spodobały mi się buty i torebki. Często zamawiam tego typu akcesoria na azjatyckich stronach i zazwyczaj jestem bardzo zadowolona.













    ZOBACZ NA STRONIE






























ZOBACZ NA STRONIE

Dzięki uprzejmości sklepu jedna z Was może wybrać dowolną rzecz. Musicie tylko zarejestrować się na Romwe. Wypełnić formularz oraz wybrać dowolną rzecz  z tego działu Czekam na zgłoszenia do środy 26 sierpnia. Wyniku następnego dnia pod tym postem.

PROSZĘ O KONTAKT (DANE DO WYSYŁKI)
magdablogger@onet.pl



Udostępnij ten wpis

25 komentarzy :

Anna Grzybowska pisze...

Ja mam te pędzle ze złotym z Shein. Dzisiaj wrzucę jak wyglądają na żywo, więc zapraszam. A ta kolorowa torebka mi się marzy.

Kosmetyczna Obsesja pisze...

Mi z Romwe się nie udało. Buty są świetne.

Pojawiła się u mnie wishlista z NewDress. Mogę liczyć na Twoje kliknęcia? Z góry dziękuję.

Kinga Bylina pisze...

A ja kocham ich sukienki :)

Margie pisze...

Świetne torebki

żaneta serocka pisze...

fantastyczne torebki, wezmę udział

Malinka M. pisze...

Kolorowa torebka jest cudna :)

Andzia There pisze...

Torebki supcio ;) Jak z hm !
Wziełam udział, przyda m isie coś na jesień :P

www.andziathere.pl

Okiem Pozytywnej28 pisze...

No faktycznie, niezłe cuda :D

Panna Mysia pisze...

A czy ktoś uprzejmy mógłby mi wyjaśnić, jak się na takiej zagranicznej stronie robi zakupy? Bo ja szara myszka nic z tego nie rozumiem :)

Gośka Motyka pisze...

Cudowna ta torebka czarna!

zamigotalswiat pisze...

próbuję szczęścia :)

Anna_Antonina pisze...

Pierwsza torebka <3

Agnieszka Winciorek pisze...

Świetne te rzeczy <3
chętnie biorę udział!

Kara pisze...

Zgłoszenie wysłane :)

malenka pisze...

Torebki mają naprawdę kuszące :]

Klaudia Jaroszewska pisze...

nic dla mnie ;)

Patrycja pisze...

Chętnie wzięłam udział ! ♥

Pani Lecter pisze...

26 to nie poniedziałek, ale środa :)

Sylwia Jamrozik pisze...

Gotowe;)

Karolina Blochel pisze...

O, jeszcze się chyba załapałam :)

Kaori pisze...

Również próbuję szczęścia i mam nadzieję, że się jeszcze załapałam :)

Anonimowy pisze...

Moze napiszesz kto wygral?

Sylwia Jamrozik pisze...

Gratuluję ;)

Ola Dębowska pisze...

https://sweetgirls23.blogspot.com

Ola Dębowska pisze...

https://sweetgirls23.blogspot.com

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.