środa, 12 sierpnia 2015

Rozświetlanie twarzy z Ingrid...


 Kosmetyki z Ingrid zawsze budzą we mnie miłe skojarzenia i wspomnienia. To właśnie z ej firmy był mój pierwszy podkład, któremu wierna byłam prawie rok.  Podkłady to ich zdecydowanie mocna strona, dlatego nowość jaką jest Ideal lumi nude musiałam przetestować!





Jest to podkład rozświetlający, który występuje w pięciu odcieniach. Ja mam ten najjaśniejszy czyli numer 200. Podkład ma bogatą, dosyć gęstą konsystencje. Zdecydowanie najlepiej nakłada mi się go gąbeczkę. Zapewnia średnie krycie. Nie podkreśla suchych skórek, bardzo naturalnie wygląda na skórze. Bardzo dobrze nosi się w ciągu dnia, nie ściera i nie wchodzi w pory. Po jakiś sześciu godzinach zaczyna się mocniej świecić, ale nie jest to jakoś szczególnie widoczne. Nawet na mojej mieszanej cerze utrzymuje się bez problemu.


Baza rozświetlająca była dla mnie zagadką. Lubię tego typu produkty używać pod bardzo matujące podkłady, aby skora wyglądała  naturalniej. Baza ba gęstą konsystencje, po rozsmarowaniu nie widać efektu rozświetlenia. To co mi w niej bardzo przeszkadza to typowo silikonowy efekt na skórze, którego nie lubię i po którym niemal każdy podkład ślizga się na skórze. 


Podkład bardzo polubiłam natomiast baza jest totalnie nie dla mnie. Nie daje jakiegoś szczególnego efektu, a przy tym bardzo utrudnia nakładanie podkładu. 


Udostępnij ten wpis

12 komentarzy :

włosovelove. pisze...

Kilka razy używałam bazy pod makijaż (tylko innej, nie pamiętam jakiej) i też zostawiała taką bardzo silikonową warstwę na skórze...okropność ;)

*Nataleczka* pisze...

Podklad mnie ciekawi :)

Klaudia pisze...

Mam ten podkład, jest super!

Kinga Bylina pisze...

Miałam kiedyś inny podkład tej firmy i był świetny :-)

Beata Orlańska pisze...

musze go gdzies stacjonarnie zobaczyc

Modna Dziewczyna pisze...

Ciekawe jakby sie u mnie sprawdził

Łukasz Bier pisze...

nie wiem gdzie można kupić ten podkład a poluję na niego ; /

Malinka M. pisze...

Podkładu jestem ciekawa ,ale baza nie dla mnie :)

Karolina Kalina pisze...

Bardzo podoba mi się twój blog!
MÓJ BLOG - KLIK

Kasia Szewczyk pisze...

Uwielbiam ten zestaw od jakiegoś czasu się z nim nie rozstaję ;]

Klaudia Jaroszewska pisze...

nie używam rozświetlaczy aczkolwiek tobie ładnie :)

esPe pisze...

Ostatnio czytam sporo dobrego podkładach Ingrid. Sama jeszcze nie używałam ;)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.