środa, 19 sierpnia 2015

Soufeel czyli bransoletka wykonana z miłości...


 Biżuteria to zdecydowanie to, co lubię najbardziej. Bransoletki lubią, ale muszę mieć w sobie to coś, lubię jak mają jakieś znaczenie, coś symbolizują, a nie są tylko koralikami na sznurku. Słynna Pandora nigdy do mnie nie przemawiała, w życiu nie wydałabym tyle na bransoletkę. Jakiś czas temu zupełnie przypadkiem trafiłam na stronę Soufeel i zakochałam się! 



Przesyłka dotarła do mnie po około dwóch tygodniach. Bardzo solidnie zapakowana. 


Przeglądając zawieszki na stronie sama nie wiedziałam na co mam się zdecydować, mają wiele ciekawych modeli. 

Ja zdecydowałam się na koralik przypominający chmury, bo to moja ogromna miłość. Uwielbiam patrzeć na niebo i nadawać chmurom kształty. Do tego wybrałam sobie psie łapki, bo psy są czymś niesamowitym i kocham je zdecydowanie bardziej niż ludzi. Nie mogło zabraknąć mojej uszatej miłości, której nie ma już ze mną, ale nigdy o Nim nie zapomnę.  To serduszko możecie zaprojektować sami, dodając wybrane zdjęcie. Z jednej strony będzie Wasz wzór, a z drugiej kryształki. Żeby dopełnić zajączkową miłość znalazłam także koralik w kształcie króliczka.  Kolejna zawieszką jest mój miesiąc urodzenia czyli wrzesień



Jestem bardzo zadowolona z tej bransoletki. Zawieszki, które akurat wybrałam są genialne i nie mogę narzekać na ich wykonanie.




















Udostępnij ten wpis

25 komentarzy :

Klaudia pisze...

Cudo <3

Beata Orlańska pisze...

wow <3 muszę sobie zrobić prezent na urodziny w listopadzie!

Modna Dziewczyna pisze...

Mam identyczny podejscie do biżuterii. Musi coś znaczyć, być jakimś symbolem. serduszko i króliczek cudoo <3

kalina pisze...

Ślicznie to wybrałaś.

Magdalena pisze...

wygląda pięknie! widziałam już kiedyś te bransoletki

Karolinaszymanowicz pisze...

Ja mam Pandorę i na trzech zawieszkach pozostałam, bo faktycznie są drugie. Piękne te Twoje zawieszki!

yourpleasure pisze...

Przepiękna bransoletka! Oczarował mnie ten króliczek i psie łapki ♥

Okiem Pozytywnej28 pisze...

Przecudowna jest ta bransoletka, marzy mi się taka, jednak troszkę droga jest :/

Andzia There pisze...

Do mnie dotrze także lada moment ich bransoletka ;)
Znasz juz moj blog www.andziathere.pl? Nie? To wpadnij bo wiele się u mnie zmieniło i być może Ci się spodoba ! Ps.Poklikaj w linki u mnie na blogu, a może to Twoj blog polecę w kolejnym poscie!

KosmetykoFanki pisze...

Jest piękna :)

esPe pisze...

Śliczna :)

Kinga Bylina pisze...

Ja nie lubię biżuterii, ale nosić, bo oglądać lubię bardzo :-) Twoja bransoletka bardzo mi się podoba :-)

Kinga Bylina pisze...

Ja nie lubię biżuterii, ale nosić, bo oglądać lubię bardzo :-) Twoja bransoletka bardzo mi się podoba :-)

Panna Mysia pisze...

Prześliczna... Szczególnie mocno urzekła mnie zawieszka z Twoim uszatym przyjacielem... Przeurocza.

Panna Mysia pisze...

Prześliczna... Szczególnie mocno urzekła mnie zawieszka z Twoim uszatym przyjacielem... Przeurocza.

Minimalnia pisze...

Piękna jest! :-) Uwielbiam, kiedy ubrania lub biżuteria pozytywnie mi się kojarzą i taka bransoletka marzy mi się od dawna. Niestety jest troszkę dla mnie za droga :-(

Kasiaaa pisze...

Piękna :-)

Beautyfieldss pisze...

Rzeczywiście jest na czym oko zawiesić <3
Buziaki Kochana

societygirl-testuje pisze...

Piękna... :)

Magda Gontarz pisze...

piękna jest!

żaneta serocka pisze...

urocza, :)

I am Allexandra pisze...

Też mam, jest piękna <3

Gośka Motyka pisze...

Śliczne zapakowana, a wybrane przez Ciebie charmsy świetnie do siebie pasują :)

Anna_Antonina pisze...

super <3

Klaudia Jaroszewska pisze...

ja tam nie lubię biżuterii :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.