niedziela, 16 sierpnia 2015

True match L`oreal nowa formuła!


 Jakiś czas temu pisałam Wam o kultowym podkładzie firmy L`oreal jakim jest True match. Po dwóch opakowaniach niestety przestał mi odpowiadać, wiec odstawiłam go. Niedawno dowiedziała, się, że L`oreal nieco pokombinował z jego formułą, ulepszył ją, dlatego z przyjemnością chciałam go przetestować. Jak widzicie wizualnie również zaszła zmiana i to jak dla mnie na duży plus. Bardzo podoba mi się ta minimalistyczna szata graficzna jak i nowy ciekawy kształt buteleczki. 



Nowa ulepszona formuła podkładu True Match oparta jest na hybrydowych pigmentach, które jeszcze lepiej dopasowują się do odcienia i tekstury naszej skóry. Dzięki temu, że są niezwykle drobne podkład wygląda na skórze  naturalnie. Podkład w swoim składzie posiada również cztery olejki eteryczne, które mają zapewnić nam  łatwiejszą aplikacji, idealne stapianie z naszą skórą bez efektu maski i smug. Posiada także gliceryna, witamina E i witaminę B5 aby utrzymać odpowiednie nawilżenie skóry oraz zapewnić nam komfortu noszenia.

Dla mnie na lato idealnym odcieniem jest 2 N Vanilla, natomiast na zimę wrócę do 1 N ivory, który jest bardzo jasny i dosyć neutralny.


Jestem bardzo ciekawa czy nowa formuła przypadnie mi do gustu i niebawem dam Wam znać co myślę o nowym wydaniu true Match. 
















Udostępnij ten wpis

25 komentarzy :

Inga B. pisze...

Jestem bardzo ciekawa jak teraz prezentowałby się na mnie ten najjaśniejszy odcień :)

Łukasz Bier pisze...

mam wielką ochotę na ten podkład :)

Klaudia pisze...

Dorwałam go wczoraj na promocji i powiem, że po pierwszej aplikacji jestem zakochana!

Modna Dziewczyna pisze...

super! Teraz tylko muszę promocji szukać :)

kalina pisze...

Opakowanie na plus. Zobaczymy jak formuła, bo ta stara była fatalna jak dla mnie.

Magdalena pisze...

Jestem go bardzo ciekawa!

Chocolate&Chocolate pisze...

Pięknie wyglądają i mają ładne odcienie :)

Anna Nowak pisze...

Zawsze chciałam wypróbować ten podkład :)
Odwiedź i mnie czasem :))

Klaudia Jaroszewska pisze...

Najciemniejszy dla mnie z tych które masz :)

*Nataleczka* pisze...

Hmm może się jutro za nim rozejrzę.

Evelinn pisze...

Testowałam N1 i kolor super dla mnie, ale niestety podkład nie do końca sprawdził się u mnie :(

Kinga Bylina pisze...

Ten najjaśniejszy chętnie bym wypróbowała :)

Beat The Boredom pisze...

Mają takie same buteleczki jak ich serum Skin Perfection. :) Czekamy na recenzję, bo ostatnio L'Oreal zaczyna dominować moją kosmetyczkę zarówno pod względem kolorówki jak i pielęgnacyjnej. :))

gosia wk. pisze...

Muszę kiedyś wypróbować.

Anya pisze...

Właśnie mi się kończy podkład więc już wiem co kupię w następnej kolejności:)

Panna Mysia pisze...

Chętnie zapoluję na tę ulepszoną formułę :)

Magda Gontarz pisze...

true match używam już od kilku lat! chętnie przetestuję również nową wersję...

BeautyIcon pisze...

Nie znam, ale jak będę miała okazję poznam ;) Generalnie mam dobre zdanie o podkładach L'oreal :)

Justyna pisze...

Jestem ciekawa jak się sprawdzi ta nowa formułowa :-)

Cookie pisze...

Nie miałam z nim styczności, ale ma śliczne opakowanie :D starszej wersji też nie używałam, zapchał moją koleżankę i bałam się że ze mną będzie to samo :(

Kasia Szewczyk pisze...

Kuszą mnie te podkłady ;]

Strudelka 111 pisze...

Mam, używam i już lubię :)
Swoją drogą fajna ta paczucha od L'oreal! :)

żaneta serocka pisze...

1 N ivory to odcień dla mnie, świetnie zaprezentowałaś kolory

Panna Mysia pisze...

Bardzo mi się podoba :) Na zimniejszą porę roku świetnie nada się dla mojej skóry najjaśniejszy odcień ivory :) Teraz, gdy na dworze są upały staram się nie nakładać podkładu, bo w ponad 30 stopniowym upale i tak spłynie.

Ania pisze...

Wlasnie go zamowilam:) aopakowanis piekne

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.