sobota, 29 sierpnia 2015

Włosowe pomyłki czyli buble kosmetyczne...


  Kosmetyki do włosów to zdecydowanie moja ulubiona kategoria. Z przyjemnością sięgam po nowe produkty, uwielbiam testować! Moje włosy były już czarne, rude, blond i w sumie dziwne, że jeszcze mam jej na głowie. Często decyduje się na nowe szampony czy to maski. Uwielbiam kiedy moje włosy są gładkie, ale mają objętość. Czasami jednak trafiają mi się produkty, które mimo moich chęci nie sprawdzają się i o nich dziś mam kilka słów.




Jakiś dłuższy czas temu dostałam do przetestowania kosmetyki z Konopteki.pl Bardzo cieszyłam się na ich pojawienie się w mojej łazience. Dostałam szampon przeciw wypadaniu włosów oraz maskę z olejem z konopi, której niestety opakowanie gdzieś mi znikło. Szampon kosztuje około 50 zł, wiec spodziewałam się czegoś więcej. Jest bardzo mały, bo to zaledwie 150 ml. Ma bardzo specyficzny zapach, którego nie jestem w stanie znieść. Konsystencja jest totalnie jak woda, szampon ucieka między palcami, przy czym marnujemy go. Pieni się dosyć delikatnie, ale mam wrażenie, ze totalnie nie oczyszcza. Mimo, że myłam nim włosy po dwa razy, zostawiając na kilka minut jak zalecał producent miałam wrażenie, że skóra głowy jest nadal nieświeża. Po umyciu moje włosy były sztywne, ciężkie do rozczesania i ułożenia. Dla mnie jest to tragedia. Jeżeli chodzi o maskę to mimo większej pojemności szybko się skończyła. Nie nawilżała, nie wygładzała i totalnie nie robiła nic. Może lekko pomagała rozczesać włosy, ale tutaj też nie było większych zachwytów.


Spray unoszący włosy u nasady z L`oreal to dosyć dziwny wynalazek. Mimo, że zapowiadał się świetnie, bo aplikator wygląda ciekawie totalnie nie robi tego co obiecuje producent. Włosy u nasady owszem maja objętość, ale jest to góra godzina  po czym wyglądają jak nie umyte, nieświeże i nie, nie nie!
Jeżeli mówimy o objętości to po licznych zachwytach zdecydowałam się na Hair Manya krem nadający objętość. Jest kremowy, ale bardzo lepki mam wrażenie jakbym używała gumy do włosów lub czegoś podobnego. Włosy po nim są matowe, nieświeże i nie ma tu objętości. Dodatkowo bardzo podrażnia moją skórę i powoduje jej swędzenie. 





Udostępnij ten wpis

22 komentarze :

Klaudia pisze...

Już myślałam, że szczotka TT będzie bublem uff :D Miałam ten krem i powiem szczerze, że też mi sie nie sprawdził.

Beata Orlańska pisze...

Nic nie miałam, ale zapamiętam!

Modna Dziewczyna pisze...

Po kosmetykach z L`oreala do włosów oczywiście zawsze mam jakieś alergie brr :/

kalina pisze...

Chyba wszystkie produkty do objętości są beznadziejne :P

Kosmetykove Love pisze...

To "cudo" w żółtej buteleczce też miałam i mam takie same nieprzyjemne wrażenie zlepienia po użyciu - niestety jak dla mnie również totalny bubel :(

swiaturody pisze...

Nic nie miałam z tych produktów :)

Karola pisze...

Ja też :P

Andzia There pisze...

Juz myślałam jakim cudem mogła się nie sprawdzić
Poklikaj w linki u mnie a może to Twój blog polecę w kolejnym poście!
www.andziathere.pl To blog modowo urodowy z wstawkami o moim życiu.

Andzia There pisze...

Juz myślałam jakim cudem mogła się nie sprawdzić
Poklikaj w linki u mnie a może to Twój blog polecę w kolejnym poście!
www.andziathere.pl To blog modowo urodowy z wstawkami o moim życiu.

Andzia There pisze...

Juz myślałam jakim cudem mogła się nie sprawdzić
Poklikaj w linki u mnie a może to Twój blog polecę w kolejnym poście!
www.andziathere.pl To blog modowo urodowy z wstawkami o moim życiu.

Łukasz Bier pisze...

dobrze, że na żadnego z nich nie natrafiłem ;p

bloGosia pisze...

I ja tak myślałam ;-)

Little Brilliant Girl pisze...

Na szczęście nie miałam żadnego z tych produktów :)
(Mój blog)

Kosmetyczna Obsesja pisze...

Nie znam żadnego i dobrze! :)

themissydi pisze...

Przy takich cenach produkty powinny zachwycać. Szkoda, że się nie sprawdziły :<

Panna Mysia pisze...

Żadnego z tych produktów nie znam - i dobrze, bo pewnie żałowałabym pieniędzy :)

Kinga Bylina pisze...

Na te produkty się jeszcze nie natknęłam :) I raczej się nie skuszę :)

Kaś. Klub Kosmetyczny pisze...

Nie używałam nic z Twoich bubelków. Na szczeście.

Angela pisze...

Drogi i nie wart swojej ceny :/

Beautyfieldss pisze...

Haaa już się przestraszyłam, że TT to bubel !

Anya pisze...

Udało mi sie omijać Twoje buble z daleka :)

Klaudia Jaroszewska pisze...

ja tam jeszcze nie miałam takich bubli :)

Zapraszam na rozdanie ;)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.