poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Zestaw do brwi Lily Lolo


 Przeszłam już przez wiele produktów do brwi. Jedne sparwdzały sie u mnie lepiej inne nieco gorzej. Na zestaw z Lily Lolo czaiłam się od kiedy tylko widziałam, że jest dostępny. Kiedy już trzymałam go w dłoniach wiedziałam, że będzie z tego miłość!



Do wyboru mamy trzy odcienie Light, Medium oraz Dark. Ja zdecydowałam się na ten najciemniejszy. Ten Light wydawał mi się za jasny, natomiast środkowy za ciepły, wiec wybór padł na Dark i był to trafiony wybór. Odcień jest dosyć chłodny, ale nie za chłodny. Kolor możemy delikatnie stopniować.



Cień jest niesamowicie napigmentowany i kremowy przez co początki były różne i nabierałam go o wiele za dużo. Dlatego warto z nim uważać. Kiedy już ogarnęłam jak go nakładać i ile żeby nie było katastrofy na brwiach zaczęłam lubić go coraz bardziej. Cień bardzo dobrze wypełnia brwi, niewielka ilość i wyglądają bardzo dobrze. Natomiast wosk świetnie je utrwala, dzięki czemu o dziwo od rana do wieczora brwi trzymają się na swoim miejscu.



Dodatkowym plusem jest skład tego zestawu. Nie mamy tu talku, który akurat u mnie dla mnie jest bardzo problematycznym składnikiem. Za to mamy olejek jojoba oraz wosk karnauba. 


Cena tego Duo to 43 złote, ale produkt jest niesamowicie wydajny także wystarczy na bardzo długo. Ja ze swojego doświadczenia wiem, że zestawy do brwi starczają mi na prawie rok także opłaca się. Zestaw jak i inne produkty Lily Lolo możecie dostać na stronie Costasy.











Udostępnij ten wpis

16 komentarzy :

Maddielook pisze...

Wygląda świetnie na brwiach, ciekawy produkt :)

maddieloook.blogspot.com

Klaudia pisze...

zdjęcia <3

Beata Orlańska pisze...

wszyscy chwalą ten zestaw. Ja jednak nie umiem uzywać nic innego jak kredki :/

Modna Dziewczyna pisze...

Muszę obczaić inne kolory :D

Daga Lantiva pisze...

Coś myślę, że się skuszę :)
Buziaki Moj Blog - KLIK !:)

Zakochana w kolorkach Paulina Pieśla pisze...

Ten kolor byłby idealny dla mnie :) aktualnie do podkreślania brwi używam quattro z my secret;)

Kinga Bylina pisze...

Zastanawiałam się nad tym zestawem :-) Chyba w końcu się skuszę :-)

Royal Red pisze...

świetnie wygląda! kocham produkty do brwi! <3

Natalia - juicy raspberry pisze...

Chcę go tylko boję się, że ten ciemny będzie za ciemny, a średni jest za ciepły dla mnie również. Boję się zaryzykować.

Kosmetyczna Obsesja pisze...

Dawno nie wypełniałam brwi cieniami, będę musiała do tego powrócić.

sypaaa pisze...

Ja zastanawiam się nad podkładem mineralnym z LiliLolo. Do brwi zamówiłam dzisiaj paletkę z Freedom na ekobieca, mam nadzieję, że się nada ;)

Okiem Pozytywnej28 pisze...

Wygląda fantastycznie na brwiach ;)

Klaudia Jaroszewska pisze...

ładnie wylądasz :) nie używałam nigdy takich cieni do brwi, próbowałam tylko zwykłymi brązowymi i coraz lepiej mi to idzie ;)

żaneta serocka pisze...

Twoje brwi są doskonałe !

Panna Mysia pisze...

Na Twoich brwiach wygląda świetnie. Kolor jest idealny i bardzo naturalny. Cena rzeczywiście jest wysoka jak na takie maleństwo, ale masz rację. Przy niemal rocznym użytkowaniu ta kwota nie wydaje się już taka duża, szczególnie, że kosmetyk ma wzbogacony skład.

Gabii 69 pisze...

Co to za pędzle ? :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.