środa, 23 września 2015

Całkiem nowe...pędzle Tamaro!


  Wczaoraj pokazałam Wam na Instagramie pewne pędzle. Obstawiałyście różnie, pojawiły się odpowiedzi, że są to Kavai, Hakuro, Nanshy, a nawet Zoeva. Nikt nie zgadł i powiem szczerze, że sama gdybym nie widziała napisu nie byłabym w stanie powiedzieć co to za pędzle.


Są to pędzle Tamaro, które dostępne są na stronie Powerlook.pl Obecnie jest na nie promocja, dlatego chciałam pokazać Wam je na szybko, ponieważ może kogoś zainteresują. Możemy kupić je pojedynczo lub zestawie.


Wykonane są z włosia syntetyczne. Wyglądem przypominają mi bardzo pędzle Hakuro, ale ich rączka jest bardziej błyszcząca, coś w stylu Sigmy. 


Pędzel T50 przeznaczony jest do brwi, a także rysowanie kresek, natomiast T70 to pędzel do precyzyjnej aplikacji cieni.


T13 to typowy flat top przeznaczony do podkładu i korektora zarówno płynnego jak i sypkiego. T12 to skośny pędzel do konturowania. 


Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzą się do pędzle. Bardzo podobają mi się pod względem wizualnym i samo ich wykonanie. Włosie jest miękkie i równo ścięte, nic nie odstaje.

Pędzle Tamaro dostępne są na stronie Powerlook.pl tutaj.





Udostępnij ten wpis

20 komentarzy :

Łukasz Bier pisze...

Pierwszy raz widzę te pędzle :)

Zakochana w kolorkach Paulina Pieśla pisze...

Nigdy o nich nie słyszałam, ale pedzli nigdy za dużo :)

Paulina a pisze...

Bardzo korzystna cena! A i pędzle prezentują się dobrze :)

Agata Samulak pisze...

jakie tanie! akurat chce zamówić sobie z 3-4 pędzle do podkładu i dwa do róży czy broznera.

Not too serious blog pisze...

Pierwszy raz słyszę o tej marce.

Klaudia pisze...

Jakie taniutkie. Będą moje!

Beata Orlańska pisze...

wyglądają jak Hakuro :)

Modna Dziewczyna pisze...

O jak ładna cena! Podobają i się

malenka pisze...

Pierwsze słyszę o tych pędzlach ;]

Avida Dollars Blog pisze...

Nigdy wcześniej o nich nie słyszałam, ale wyglądają bardzo dobrze. Bardzo podobne do Hakuro

odcienie nude pisze...

Wow, jaka niska cena!

Pink Lipstick pisze...

no proszę :) nigdy nie słyszałam o nich :)

Kuferek z Pięknem pisze...

Przypominają mi trochę pędzle Beauty Crew. Cena bardzo niska, ciekawe jak z jakością :)

Evelinn pisze...

Też o nich nie słyszałam ;)

Alieneczka pisze...

Pięknie się prezentują ;)

MartynaL pisze...

Ślicznie się prezentują! ;-)

Kaś. Klub Kosmetyczny pisze...

piękne i bardzo dobra cena:)

detectivebeauty pisze...

Nigdy nie słyszałam o tych pędzlach :)

Kasia Szewczyk pisze...

Cena pędzli zaskakująca;]

Anonimowy pisze...

Hej czy możesz już coś więcej powiedzieć o tych pędzlach. Cena jest kusząca ale czy warto?

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.