sobota, 12 września 2015

Freedom kolejny już raz...


  Dzisiaj mam kolejną część o kosmetykach Freedom. Marzy mi się jeszcze kilka, ale rozsądek mówi nie, a oczy się z nim sprzeczają. Tym razem chciałabym opowiedzieć Wam o rewelacyjnym zestawie do brwi, który przebił wszystkie jakie miałam, a także o pomadkach.



Mój zestaw to ta ciemniejsza wersja z możliwych czyli Medium-Dark. Ma w sobie dwa cienie w dosyć ciepłej tonacji i jeden chłodniejszy, a także brązowy wosku utrwalający. Cienie są bardzo miękkie, dobrze napigmentowane. Bardzo dobrze wypełnia mi się nimi brwi, które utrzymują się przez cały dzień. Dla mnie jest to jeden z lepszych zestawów jakie miałam. Świetnie sprawdzają mi się także jako cienie do powiek. Paletka kosztuje około 17 złotych.



Kompletując zamówienie nie mogłam zapomnieć o pomadkach, które uwielbiam. Te z Freedom kosztują około 5 złotych, także warto spróbować. Ja wybrałam odcień nude czyli Untouched oraz czerwień true power. Pomadki są bardzo kremowe, średnio napigmentowane. Bardzo dobrze rozprowadzają się na ustach. Nie podkreślają suchych skórek. Nie są jakoś specjalnie trwałe, ale ta czerwień trzyma się nieco dłużej, bo tak do dwóch godzin bez jedzenia i picia. Są łatwe w aplikacji także nie ma dla mnie problemu aby poprawić je w ciągu dnia, a to co ważne nie wysuszają ust. 







Udostępnij ten wpis

18 komentarzy :

MD BŻ pisze...

Pomadki nieco krótko trzymają, ale wyglądają u Ciebie genialnie na ustach!

wildstrawberryand pisze...

Kusi mnie ta czerwona pomadka :)

Monika. pisze...

Tyle pozytywnych opinii ostatnio na temat tych nowości ;)

Kosmetyczne Pudełko pisze...

Bardo podobają mi się Twoje włosy! ;)

Ola pisze...

Podoba mi się ta jasna pomadka ;-)

MartynaL pisze...

Te pomadki świetnie się prezentują! Muszę się zaopatrzyć :D

Magdalena pisze...

Uwielbiam Twoje włosy <3 Mi się ta jasna marzy, bo widziałam już na jakimś blogu.

kalina pisze...

Ta paleta do brwi będzie moja! Mam dosyć kredek :P

Modna Dziewczyna pisze...

Freedom chwalą z każdej strony. Pomadki będą moje, bo tanioszka i kolory wszystkie chce :)

Beata Orlańska pisze...

Piękne szmineczki!

Klaudia pisze...

super wyglada ten zestaw do brwi! a ze sleeka miałaś?

Angela pisze...

Dziękuję :) Chociaż w tym świetle to bardzo ciepło wyszły

Angela pisze...

Dzięki!

Angela pisze...

Miałam. Też bardzo lubiłam, ale te bardziej pasują mi tą konsystencją właśnie Freedom. Tutaj używam praktycznie każdego cienia, w w sleeku tylko jeden brałam.

chocaholic pisze...

paletka do brwi wygląda świetnie!

Panna Michalina pisze...

Kuszą, kuszą, kusza...bardzo!

Karolina Horsi pisze...

Untouched bardzo mi się spodobała, ale obie Ci pasują:)

Panna Mysia pisze...

Nigdy nie miałam kosmetyków tej marki, ale na zdjęciach mi się podobają. Kolory cieni są idealne, a pomadek cudne. :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.