wtorek, 1 września 2015

Jed­ni mają czas, in­ni - zegarki...


 Jestem osobą, która raczej nie nosi zegarków. Może dlatego, że szczęśliwi czasu nie liczą, a może dlatego, że nie znalazłam takiego, który by mi się spodobał. Jakiś czas temu znalazłam stronę SnapMade na której możemy sami zaprojektować właśnie zegarek, a także kubki, poduszki itd. 



Jest to męski modela zegarka, ale jakoś najbardziej mi się spodobał. Sprawdziłam też wymiary i wydawał mi się najlepsze i taki, który będzie mi się podobał. Dokładnie jest to ten model.


Nie miałam wątpliwości kto będzie na tym zegarku. Oczywiście wybrałam ulubione zdjęcie mojego Uszatego przyjaciela, którego nie ma już ze mną, ale chciałam żeby to właśnie on odmierzał mi czas. Zegarek przyszedł w około tydzień także byłam mile zaskoczona. Jest bardzo dobrze wykonany. Nie jest za duży mimo, że to męski model. Nie jest ciężki, bardzo dobrze mi się go nosi. Jedyne co to musiałam skrócić troszkę bransoletę, bo była za duża.



Zegarek idealnie pasuje mi do bransoletki z Soufeel, którą pokazywałam Wam w tym poście.








Udostępnij ten wpis

24 komentarze :

Strudelka 111 pisze...

Jest genialny! :)

mariola mazur pisze...

Pomysł z samodzielną możliwością doboru genialny!

Klaudia pisze...

Piękny <3

yourpleasure pisze...

Piękny zegarek! Uwielbiam takie duże, męskie tarcze zegarków. Jak najbardziej w moim stylu! ;) Twój króliczek dodaje uroku temu zegarkowi :D

Beautyfieldss pisze...

Ooooo świetna opcja ! Ja wciąż szukam zegarka idealnego

bebeauty pisze...

przepiękny !

zapraszam do mnie ;)

Little Brilliant Girl pisze...

Bardzo ładny. :) Ja mam zegarek, ale nie chodzę w nim zbyt często. Czasami zapominam go założyć, a czasami po prostu nie pasuje do reszty.
(Mój blog)

Keeeejt pisze...

Wydaje mi się zbyt masywny, ale i tak super sprawa z takim projektowaniem własnego modelu :)

Anonimowy pisze...

Śliczny.
Były już wyniki rozdania?

Chocolate&Chocolate pisze...

Jaki cudny :D Też kocham króliczki ;)

Gośka Motyka pisze...

Jaki śliczny zegarek!*-*

Suza Senapi pisze...

Bardzo fajny zegarek :)

Malinkowa pisze...

świetny kolor szminki! ;)

Michalina Mielnicka pisze...

Ha.. ja też wolę mieć zegarek - szkoda, że w gratisie nie można dostać parę godzin w dobie więcej ;-) Piękny zestaw.

MartynaL pisze...

Śliczny jest ;D

Panna Mysia pisze...

Moim zdaniem troszkę za duża ta tarcza, ale zdjęcie piękne i ładnie prezentuje się na ręce.

Magda Gontarz pisze...

pasuje do bransoletki jak komplet!

Angela pisze...

Ja właśnie lubię takie masywne zegarki :)

Angela pisze...

Dlatego nie lubię damskich zegarków, bo mają zazwyczaj małe tarcze, co mi osobiście bardzo się nie podoba.

Kinga Bylina pisze...

Piękny :)

societygirl-testuje pisze...

Całkiem ładny! :)

Mar Ka pisze...

Piękny <3 ten efekt połączenia "męskiego" zegarka z "kobiecym" designem jest bardzo ciekawy :)
Ja czaję się na oClock - czyli malutki braciszek mojej torby oBag :)

Klaudia Jaroszewska pisze...

ja tam nie lubię ani zegarków ani bransoletek ;)

Sabina eM pisze...

Wow ;) mega <3

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.